Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är sur,ingen dragon,skit i att annonsera den då! Och ännu surar blev jag när jag fastnade i broöppning :mad:
 
Kom hit och hämta, eländet trivs alldeles för bra här. Jag har dragon på tre ställen som alla härstammar från samma planta :meh:
Tack :heart Det skulle komma in,men det är surt när man åkt in bara för det (ja o så glass till hunden) förra årets dragon var jag dum nog att ta in på hösten,det ska jag inte göra i år.

jag gör ju min bea från grunden så jag måste ha dragon och persilja.
 
Har varit på "bilsafari" i ödemarken. Typ: Och här bor Lundmarks, ja han har ju skilt sig. Frun har flyttat till den där gula huset i byn xx. Här borta bor dom som är släkt med dom... jo just här var det någon som såg en björn i april, eller om det var i början av maj..."

Jag: "mmm ok".

Är iaf på väg hem nu ;)
 
Nu förstår jag M på ett helt annat sätt och frustrationen är på topp. Det ska till en bestämd man för att stoppa 9 års frustration. Det jobbiga är att nu börjar jag bli kär. Vi får se hur det blir.
 
@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.
 
@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.

Och så länge de bara meddelar typ: "vi ringer från xx och ber dig återkomma till oss" är det ju lugnt? Fattar att de inte lämnar känsliga uppgifter eller likn typ "hej vi ville bara meddela att du har cancer" :cautious:
 
Precis @tornblomma . De talar inte ens om ifall provsvar har kommit in eller vad det galler, bara varifran de ringer och ber en ringa tillbaka. Jag skulle vara helt kord om de inte lamnade meddelanden.

Har ringer inte telefornforsaljare fran hemliga nummer, utan "routar" samtalen fran ett nummer som ser ut att komma antingen fran ett stort foretag/myndighet (800 riktnummer) eller ett som ser ut att komma fran samma riktnummer dar man bor. Da ar det en fordel att ha samma nummer som pa andra sidan landet :p dar man bodde forut. Men jag stanger av ALLT som jag inte vet och lamnar de inga meddelanden forutsatter jag att det ar forsaljare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 335
Senast: Jahaja
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 792
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 757
Senast: Ramona
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
3 081
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp