Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Värst vad du yrar runt i närheten av mina trakter helt plötsligt? :)
Nästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe då :idea::rofl: Jag åkte ner till Skåne och hälsade på farmor över midsommar :) Tar alltid vägen om Örebro Motala Mjölby Jönköping och ner, men denna gång ångrar jag nästan att jag inte åkte på andra sidan "pölen" iom all trafik och vägarbeten som vart :cautious:
 
Nästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe då :idea::rofl: Jag åkte ner till Skåne och hälsade på farmor över midsommar :) Tar alltid vägen om Örebro Motala Mjölby Jönköping och ner, men denna gång ångrar jag nästan att jag inte åkte på andra sidan "pölen" iom all trafik och vägarbeten som vart :cautious:
Hojta till nästa gång du har vägarna förbi och har tid så sätter jag på kaffet :up:
 
@athena_arabians @Linda8142 @kolblakkur @grodan21
Varfor skulle inte varden kunna lamna meddelanden pa mobiltelefonen? Har talar de bara om varifran de ar och ber mig ringa upp. Om det skulle vara en allman telefonsvarare och jag skrivit pa att de inte far tala med familjen ar det ju en annan sak, men min mobil ar privat och darfor bryter det inte mot privacy lagarna.
De kan såklart, möjligen får de också. Men som redan nämnt finns det vårdinrättningar som inte gör det. Jag har varit med om några stycken och de har använt den "ursäkten" när jag undrat varför.
 
Jag alskar min vader app. Alleles nyss sken solen och det var 0% chance for regn, men Det visade att det skulle bli 87% chance for duggregn om 13 minutes och att det skulle halla pa I 5 minutes. 12 minuter senare hor jag ett svagt askmuller och exactly 13 minutes senare prasslar det svagt utanfor fonstret av det svaga "drizzle" som borjat och holl pa I exactly 5 minutes.
 
Svär lite över att swedbank och min skrivare tydligen är osams, jag kan skriva ut saker från allt annat än swedbank... :rage:
 
Nästan så du kunde bjudit på en kopp kaffe då :idea::rofl: Jag åkte ner till Skåne och hälsade på farmor över midsommar :) Tar alltid vägen om Örebro Motala Mjölby Jönköping och ner, men denna gång ångrar jag nästan att jag inte åkte på andra sidan "pölen" iom all trafik och vägarbeten som vart :cautious:
Och fick kaffe här istället :)
 
Hittade ingen blomlåda till mina smultron när jag var till rusta :down: Dom var slut. Har jag tur får dom in dom ikväll så dom finns i butiken imorgon em. Annars får jag in på Bergslagsodlingarna, vill inte att rovor ska stå i hinken för länge ju. Dom har fått lite vatten nu iaf.
 
Spritomslag på handen, hoppas det hjälper.. liten minirispa men gör ont som skam att röra vissa fingrar och svullnat och rodnad. Antingen rispan som spökar eller mitt vanliga skit..
Så huvudvärk på det. Säng och ljudbok!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
791
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 378
Senast: Jahaja
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 815
Senast: cewe
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 938

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp