Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi Del XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Usch och fy, fick en jobbig fråga på ykb-kursen idag, om vem/vilka som skulle sakna mig om jag t ex dog i en trafikolycka. Mitt första svar var ingen, läraren frågade då igen om det verkligen inte var någon som skulle sakna mig, sa då kanske mamma, sen tog det stopp. Läraren tyckte jag skulle skaffa ett liv utanför jobbet..

Skrev samma sak på fb och såg att min styvfar skrev att han skulle sakna mig. Egentligen borde jag vetat då att familjen troligen skulle sakna mig, vet inte varför jag inte kom på det då.
Sitter här nu och är ledsen, vet inte riktigt varför.. :cry:

Kram :heart man tänker nog inte så långt när man får den frågan sådär rakt upp och ner

Så ryck upp dig nu lite ;)
 
Fick nyss ett mail från någon som påstår sig vara intresserad av att ha med en av mina bilder i en bok som han påstår ska släppas i USA om ett tag... Vet inte om det är ett snyggt bluffmail eller någon seriös... Bilden i fråga verkar ha cirkulerat som f*n på tumblr och många verkar gilla den. Nåja. Svarade i alla fall på mailet och frågade vad han tänkt sig. Jag blir trött bara av att tänka på foton och att ha med dem i olika arrangemang...
 
Funderar över hur Paranormal activity filmerna kan klassas som skräck? Sömnmedel snarare, filmerna är ju jättetråkiga :p
Tror jag ska spela Mario istället
 
Har ätit en god middag med sambon och sett nya Bondfilmen. Nu borde jag börja tänka på sängen då jag har utsläppet i morgon bitti.
 
Hemma från kvällens bio. Ni behöver inte lägga pengarna på The 5th wave :meh: seg, ingen action att tala om och kändes som nån pluttnuttig ungdomsfilm :banghead:
Gårdagens film däremot, in the heart of the sea var betydligt bättre!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 551
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
172
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
2 985
Senast: skiesabove
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 947
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp