Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min hund och min katt är lite konstiga. För en stund hade de en liten brottningsmatch. Katten ansåg att den vann. Hunden ansåg att den lämnade WO. Just nu ligger hunden och sover vid altandörren. Katten ligger över henne som en halsduk och tittar på utsikten.
 
Jag skulle inte ge upp Bodyjam för allt i världen!!
Herregud vad jag älskar det :love:
All energi, alla fantastiska, underbara passkamrater och grymt bra instruktörer! Världens bästa instruktörer har vi!

... Fast det var på håret att jag kom med idag! :eek: det var fullbokat så jag hamnade på väntelista! :eek:
Vaknade dock och hade fått ett mail om att jag kommit med pga avbokningar.

Jag hade kommit in ändå förvisso men det hade inte känts så bra...
 
Fixat lite i trädgården, slängt löv på komposten och eldat upp en hög av kvistar.
Gräsmattan har fått gödningsmedlet Stroller mot mossa på sig med. Hoppas det hjälper.

Det blev bråk i kön till stadsmissionen idag. Jädra gapande på de involverade :eek:
Stackars stadsmission personalen, gubben som skulle säga till att de som trängt sig fick gå och ställa sig sist är ju knappast utbildad vakt. :mad:
 
Dricker kaffe och äter nachochips medan småbarnen sover. Påbörjade en sittbänk till verandan nu på förmiddagen men den visade sig bli för lång så jag satte helt enkelt sambon på att justera medan jag är inne med de små. Bra fördelat :up: :angel:
 
Det är ju bra :) Men väldigt olyckligt att du tycks läsa in någon slags önskan från andra att du ska vara perfekt, det är inte alls det som åsyftas. Tror inte att någon av oss som påpekat något ser sig själva som perfekta, utan man vill bara hjälpa till när man ser ett destruktivt mönster.
Vadå jag tycks läsa in? Nä, jag skrev bara en sak jag själv tycker inte som jag läst in någonstans överhuvudtaget. Det är just det här jag inte gillar med text att det kan tolkas helt fel och inte alls så som det faktiskt menas. :down:
 
:heart
Jag har inte orkat skriva nåt sista veckan men läst lite....

Min älskade hund har varit dålig och vi har testat det mesta men i dag fick himlen en ny stjärna :heart och det är otroligt tyst och tomt här hemma.
Jag har gråtit och gråtit så mycket den här veckan, slitits mellan hopp om förtvivlan men hans hjärta sa till slut ifrån mot medicinerna och i dag hjälpte min underbara vet honom att somna in.

Mitt hjärta så trasigt, det är så tomt här hemma och jag saknar honom så mycket :cry: :cry: :cry:
Alla tankar till dig @EmmaW :heartcry:
 
Ska byta från pyjamas till stallkläder. Känner tyvärr ingen lust alls att åka till stallet längre. Inte pga hästarna för de är lika bra som vanligt utan pga människor. Eller människa.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 376
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 789
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp