Vad i hela friden gör vi? Del XVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahopp. Är vaken och typ utvilad. Nu sitter jag och funderar på vad det är för demonstration som kan tänkas fucka upp det sömniga Östermalm idag? Inga bussar ska tydligen stanna på Östermalmstorg, Nybrogatan och Karlavägen. Bör man hålla sig undan eller vad är det för idioter det rör sig om? :cautious:
 

Planerar motdemonstration.

Bild på Jiddrande Tråkesson från Sicka Dårar att ha på datorskärmen, Check
Norsk Flagga att vifta med framför datorskärmen. Check
"Soffa" att sitta i framför datorn. Check
Åka till systemet och köpa öl. In progress.

Allt klart då. Har jag tur så nyser Jiddrande Tråkesson av mitt flaggviftande under näsan på honom så dammet på datorskärmen försvinner:D
 
Planerar motdemonstration.

Bild på Jiddrande Tråkesson från Sicka Dårar att ha på datorskärmen, Check
Norsk Flagga att vifta med framför datorskärmen. Check
Soffa att sitta i framför datorn. Check
Åka till systemet och köpa öl. In progress.

Allt klart då. Har jag tur så nyser Jiddrande Tråkesson av mitt flaggviftande under näsan på honom så dammet på datorskärmen försvinner:D

Fast sitter man så här på en rastplats i Danmark behöver man ju inte gå längre än till tappen 50 m bort för ölen ...
 
Vilken morgon!

1: hårtorken gick sönder när jag hade blåst halva håret.
2:gick till biblioteket kl 10. De öppnar 12.
3: tröstkaffe på J&N. Spillde ut hela cappuccinon i knät.
 
Alla kan vara lugna, profesionell hjälp kommer troligen i April, vilket varit planen hela tiden. En kollega jag pratar väldigt mycket med brukar jag fråga samma saker jag ställer här och är snäll och hjälper mig få rätsida på mina tankar, samtidigt lyssnar jag på kollegans tankar också. Jag är långt ifrån perfekt och kommer nog aldrig bli det heller, men sen vill jag förvisso inte va som alla andra heller.


Det är ju bra :) Men väldigt olyckligt att du tycks läsa in någon slags önskan från andra att du ska vara perfekt, det är inte alls det som åsyftas. Tror inte att någon av oss som påpekat något ser sig själva som perfekta, utan man vill bara hjälpa till när man ser ett destruktivt mönster.
 
Ärenden avklarade.
Solstolen är framme, kaffet är på gång, boken ligger bredvid och djuren luftar tassarna i grässnögeggan. Nästan perfekt bara någon ville stänga av vinden för det drar lite :up:

Värma en kanelbulle kanske.....
 
Det är ju bra :) Men väldigt olyckligt att du tycks läsa in någon slags önskan från andra att du ska vara perfekt, det är inte alls det som åsyftas. Tror inte att någon av oss som påpekat något ser sig själva som perfekta, utan man vill bara hjälpa till när man ser ett destruktivt mönster.
Grattis!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 376
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 789
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Crossline
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
629
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp