Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Eller hur?! :eek:

Sambon kämpar säkert mot demonkatter för att hålla lägenheten i bra skick! Vore oklokt att låta demonkatten vinna :cautious:

Katter är bra djur. De är helt objektiva och kämpar tveklöst för den goda sidan. För den goda sakens skull. Trust the cats. Terroriserar de en så är det bara för att en är ond, så då behöver man inte fundra på det längre :grin:
 
Genevekonventionen artikel 8, artiklarna 6 och 9 reglerar rätten att inspektera så @Reykjavik och @LindgrenV kan vänta sig inspektion av respktive kök.
They will not find anything suspicious. Anything at all.

(Jag funderar på att anamma tvångssvältmetoden av min sambo i stället, någon som provat och kan ge input? Tänker att det inte lämnar några genevespår :cautious:)
 
Fick du ingen uppföljning direkt från sjukhuset när du blev utskriven? Det förväntade jag mig verkllgen men jag har ingen erfarenhet av hur det fungrar så jag bara antog att det var så. Man skriver väl inte ut folk med bara en remiss till något i en fjern framtid. Riktigt dåligt frågar du mig!:down:

Kjempeklem vennen!:heart
Jag har inte hört ett ord sen jag kom hem. Mer än brevet om att remussen kommit in och att jag blir kallad inom två månader. Känns rätt värdelöst faktiskt. Och med tanke på biverkningarna som kan uppstå och varför jag sökte så känns det rätt illa att de inte följt upp mig.

Tack och kjempeklem til deg vennen
 
Kan inte somna! Kanske för jag somnade då jag kom hem och sov till efter 8 :angel: ska ju upp tidigt och cykla imorgon oxå! Pappa får skruva ihop moppen imorgon!
 
Om jag inte diskar kommer min sambo inte kunna laga någon mat (jordgubbar) i vårt kök och därmed kommer jag inte dö. Bra lösning :angel:
giphy.gif

strawberry-line.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har suttit i princip hela dagen och försökt jobba. Försökte starta på allvar för snart två timmar sedan och jag har knappt fått...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 888
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Kropp & Själ Min kropp har sina skavanker och ålderskrämpor, jag är nog halvvägs om inte mer i livet, men att förmågan till "bra" sex skulle dala...
Svar
14
· Visningar
1 101
Senast: Norma
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp