Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Upp men känner mig som om jag åkt igenom en mangel. Har mot alla odds lyckats sova lite. Tur jag ska till naprapaten snart, hjärnan är inte redo att ta in en massa fakta ännu så det får bli när jag kommit hem igen.

Har väntat på en duns i sängen och en blöt nos i ansiktet hela natten :(

Men vännen :( förstår hur fruktansvärt jobbigt det är för dig, och för Missa! Ni har iallafall varandra. Jag tycker du bara ska ta några dagar och ta hand om dig själv. Skäm bort dig själv och Missa :heart
 
Men vännen :( förstår hur fruktansvärt jobbigt det är för dig, och för Missa! Ni har iallafall varandra. Jag tycker du bara ska ta några dagar och ta hand om dig själv. Skäm bort dig själv och Missa :heart

Tack :heart

Det finns inte tid för att ta det lugnt, projektet har redan startat och jag måste visa upp mig sas. Det kan i förlängningen ge mer jobb eller iaf en bra referens inför framtida jobbraggande. Jag klarar mig, på något vansinnigt märkligt och lite lätt sjukt vis reser jag mig när allt är som jävligast och jag är på botten. Vi ska dock inte gå in på hur jag mår innan botten eller när jag kan släppa lite på kontrollen :crazy:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 474
Kropp & Själ Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵 Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
1 351
Senast: Jojo
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp