Bukefalos 28 år!

Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bakat tekakor och lagat soppa. Ska snart äta:d
Morsan har lagt om mitt finger igen. Har blivit sämre...:crazy:
Så hur ska jag göra med naglarna i morgon?:confused:
 
Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln :(

Men skräp då! :mad: Se till att få en läkartid för att få det bekräftat och smäll sedan till ditt försäkringsbolag för ordentlig ersättning. Flera här på Buke har ju bråkat med försäkringsbolag angående personskador och faktiskt fått mer i ersättning.

Förstår att det inte känns roligt :( :heart
 
Ätit rester från igår och kollar på In The heart of the sea. Ska smälta maten lite mer sen börja fota det som sen ska upp i butiken.
 
Men skräp då! :mad: Se till att få en läkartid för att få det bekräftat och smäll sedan till ditt försäkringsbolag för ordentlig ersättning. Flera här på Buke har ju bråkat med försäkringsbolag angående personskador och faktiskt fått mer i ersättning.

Förstår att det inte känns roligt :( :heart
Måste göra ett antal övningar i tre veckor innan återbesök, om det fortfarande inte blir bättre då så skickas jag vidare för utredning.
Försäkringsbolaget vet om att jag står under fortsatt vård, så jag ska höra av mig när jag är färdigbehandlad
 
Måste göra ett antal övningar i tre veckor innan återbesök, om det fortfarande inte blir bättre då så skickas jag vidare för utredning.
Försäkringsbolaget vet om att jag står under fortsatt vård, så jag ska höra av mig när jag är färdigbehandlad

Skicka in alla misstankar om försämringar!
 
Just det, ska fota mina ärr. Fattar inte varför det är så svårt att ta sig för! Tar max tio minuter och kan resultera i en bunt tusenlappar.

I övrigt har jag beställt ett barn som är som jag var. Glad från det att jag vaknade tills jag somnade med undantag från tre veckor med kolik. När jag lärt mig prata vaknade jag pratandes och slutade när jag somnade :rofl:
 
Jahapp då var det gjort
Riktigt vidrig upplevelse och läkaren skällde konstant på att ja var för spänd och inte andades lugnt. Sluta flåsa! Jomenvisst skitenkelt när man är skräckslagen.
och så bättrade sköterskan på det efteråt genom att meddela att hon inte visste om jag skulle se bättre eller kanske behöva starkare glasögon. Fan - operera ögat och behöva starkare glasögon efteråt. Känns som ett nerköp. Allt beror på vilken lins läkaren ville sätta in. Och det verkar vara hemligt.
ska sova i bilen en stund och sedan ska en sur tant puttra hemåt

Vilken märklig läkare! Jag hade varit som en fiolsträng :nailbiting:

Vi får hålla tummarna för att det inte behövs starkare glasögon :)
 
Men skräp då! :mad: Se till att få en läkartid för att få det bekräftat och smäll sedan till ditt försäkringsbolag för ordentlig ersättning. Flera här på Buke har ju bråkat med försäkringsbolag angående personskador och faktiskt fått mer i ersättning.

Förstår att det inte känns roligt :( :heart
Jag försökte få ut från försäkringen för min ryggskada när jag tippade med lastbilen men det gick inte då det tog ett tag för mig att bli riktigt dålig och dom sa att jag inte kunde bevisa att det var därför fast ja var till läkare direkt efter olyckan och jag klagade på smärtor i nacken och länden och det satt fortfarande glasbitar på båda ställena .Det var upp till mig att bevisa att skadan i min rygg kom just från olyckan och inte en normal förslitning .5 diskbråk jo tjena !
 
Jag måste tillaga 1,6kg nötfärs idag (sista förbrukningsdatum), men vad sjutton gör man med den?
Kan ju inte gärna äta bara köttfärssås resten av månaden..
 
Tempade mig och hade 37.8 trots 2 Alvedon 665 för 3 timmar sedan :rage:

Insåg då att jag kanske ska kolla upp vad sjutton jag fått :meh:

Pratade med 1177. När sköterskan hörde mina värden sa hon att jag skulle in omedelbart :nailbiting:

Så akuten nästa då :wtf:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 508
Kropp & Själ Jag är just nu extremt förvirrad 🤯😳😵 Extremt kortfattat så fick jag Provera utskrivet för att i kombination med p spruta förhoppningsvis...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: Jojo
·
  • Artikel
Hästnyheter Felfritt på hinder men en hel del tidsfel. "Jag är jättenöjd, hade inte kunnat gjort det bättre," säger fälttävlansryttaren Frida...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Gunnar
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp