Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 377
Status
Stängd för vidare inlägg.
Thailand är visserligen varmt men styret där är ju inte helt fräscht. Känns också som att turismen urartat där. Vill jag komma bort så känns det ju lite udda att hamna i "lilla Sverige" med gräddan av galningar typ folk med enda mission att supa sönder sig i "semesterparadiset"

Finns gott om andra orter än semesterorter i Thailand.

Finns gott om andra orter än semesterorter i Thailand.

I know. Min kusin bor där sen några år tillbaka. Har du varit mkt där?

Hade jag velat ha bra klimat, kritvita stränder där jag kunde vara mer ifred samt inga hotellkomplex eller likn hade jag dragit till Isla Holbox (Mexico). Det kommer nog vara sönderturistat inom 2-3 år dock

Senast ändrad av en moderator:
Tyvärr händer det att även den lokala verkstaden går bet och vidarebefordrar en till märkesverkstaden 6 mil bort :cautious:. Och där får man vänta länge.

Jag hade en Opel Vectra förut. Den var på tre olika verkstäder i totalt fyra månader, när jag till slut fick tillbaka den (svindyrt blev det, hade lika kunna köpt ny bil) så visste de fortfarande inte vad som var felet. Tre sidor med felkoder fick de ut. Nu har jag en Volvo :D

Jag höll på att hamna på Mallis över vintern men det sket sig, hotellet som jag gjorde dealen med bytte ägare och har bommat igen för helrenovering. "Hur jag skulle bo"? I ett fd. förråd längst ner i källaren och vara lite allt-i-allofixare och tom. få tillgång till bil och fickpengar och gratis käk.
Jaja, det gick som vanligt, här sitter jag och eldar, dricker kaffe och tar en tur till sopcontainrarna för att leta mat. Nää ja ä in bitter! :meh:

Jahaja, då har jag kommit ur morgonrocken och fyllt på mat åt fåglarna. Antar att jag borde ta tag i lite mer, det finns ju en del om man tittar runt lite :angel:
Eller också tar man en mugg kaffe till, tittar på tv-tablån, fastnar framför burken och surfar på datorn,,,,,,,,,,och så gick den dan. :o

Så har jag aldrig gjort, nää då. :angel:

Har haft lång sovmorgon idag.
Tittar på dumburken men där är det mest repriser.
Knät är för jävligt idag. Vill inte ta mina starkaste värktabletter. Dem mår man skir av tror jag? OxiNorm?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
950
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 420
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
386
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V