Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare dobbis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 55 376
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens planer blev uppskjutna till imorgon så dumt men det var nödvändigt att vila en stund tyvärr somnade jag och sov för länge på kuppen. :o
Nya försök och just nu är motivationen inte ens 0 men borde väl hinna ändra sig tycker jag.
Göra trista nyttosaker som är ett måste kommer man ju inte undan ändå så hoppas på det bästa.

Någon som kan ge julklappstips till historieintresserad 8 åring?
Hur historieintresserad är hen? Om det är på en allmän nivå kan en prenumeration på Allt om historia eller liknande tidningar vara bra. Är det istället mer specifikt intresse skulle jag försöka hitta böcker om just det. Det finns både lättläst och "svårare" och det är svårt att avgöra vad som passar bäst utan att veta hur personen är.

Men vilken :turd: :devil:, började tapetsera om köket för en stund sedan, första våden upp och inser då att jag måste måla hela köket INNAN jag kan tapetsera om :banghead::banghead::banghead:
Jaha,så går det när man tapetserar med en vit tapet som har svart mönster o sen vill byta till en som är vit o ljusgrå randig, det lyser igenom :mad::cry::devil::rage::arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Är det verkligen så att alla är lika värda? Är till exempel Saddam Hussein lika mycket värd för dig som till exempel dina föräldrar? 2 3
Svar
41
· Visningar
879
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
274
Senast: Rosett
·
Skola & Jobb Jag jobbar fyra dagar i veckan och är föräldraledig en. Så ser det ut fram till sista augusti. Sen är frågan, ska jag gå ner till 80%... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 300
Senast: fio
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur