Haar sluutat! Eller, inte på pappret, men en av mina elever är i Sälen denna veckan. Och har inte blivit insatt som vikarie någonstans. Så tänkte mygla lite. Lånade en ny bok på bibblan igår, och har soffa i klassrummet. Oh yes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den dära karlen har visat lite lätt intresse för programmering längs linjerna "du kanske kan visa mig" eller "vi kanske kan jämföra våra skills".
Jag är ju inte den som är den och det vore ju trevligt att fundera ut om det är riktigt intresse eller lite "visar jag intresse så blir hon intresserad av mig" spel som föregår.
Jag blev injuden till att komma till en cocktail festival som typ dejt, min mot-inbjudan är ett hackathon
10kr på att han vänligt avböjer.
Alltså jag vet inte om det är bra eller dåligt att min sneaky plan backfired som tusan.
Han programmerar på jobbet så verkar helt ärligt intresserad av att komma på Lördag
shit
Också känt som, när någon säger att de har ett tråkigt jobb och inte vill prata om det något närmare när man frågar så är det faktist möjligt att man personligen tycker att deras jobb är intressant men att personen är van vid att alla andra tycker att det är tråkigt![]()
Jag tycker ditt jobb är jättespännande men jag fattar väldigt lite av detaljerna![]()
Det skulle ju vara intressant att veta hur de räknar ut kaloriförbrukningen och sträckan man går. Kör de efter någon standardmänniska så stämmer ju inte uppgifterna, åtminstone skulle det inte göra det för mig då jag är väldigt långt ifrån någon slags standard.