Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte nej. Kompisen har switchen.
Hen beställde när hen var på förhandsvisningen. Vildhästarna är fiiiina.

Naturen är outstanding! Så välgjort spel :love:
Ja hästarna är så kul att försöka fånga. Link är totalt orädd. Syrran skulle fånga en vilde och blev både sparkad och avkastad haha.

Det flimrar och blixtrar hysteriskt framför ögonen på mig, kan knappt läsa. Det är lite problematiskt med megastrul på jobbet. Ser inte fram mot att köra hem sen.

Eftersom jag hoppas sitta på Piva i 13 timmar imorgon så har jag fyllt extramånga höpåsar idag. Nu ska jag bara mocka och sen ska vi rida :)

Ska byta om för att ge mej av till stallet i solen, det börjar komma lite mörka moln hoppas det blåser iväg åt andra hållet. Har planerat en lång skogstur i solen

Sov i 11 timmar, fortfarande väldigt trött!

Har fått lite jobb gjort i alla fall.

Hade dock något riktigt sorts återfall på vägen hem. Helt bottendjup sorg och upprörd trots att ingenting hade hänt (men hjärnan hittade på egna scenarion och hade en helt hemsk känsla av att min far skulle ringa upp och säga att familjen inte vill ha med mig att göra längre. Visserligen är det tyvärr inte helt omöjligt då morsan jobbar hårt för att se till att det inte finns någon kontakt, men ändå).

Har lyckats äta middag och nu är jag helt slut igen :(

Sov i 11 timmar, fortfarande väldigt trött!

Har fått lite jobb gjort i alla fall.

Hade dock något riktigt sorts återfall på vägen hem. Helt bottendjup sorg och upprörd trots att ingenting hade hänt (men hjärnan hittade på egna scenarion och hade en helt hemsk känsla av att min far skulle ringa upp och säga att familjen inte vill ha med mig att göra längre. Visserligen är det tyvärr inte helt omöjligt då morsan jobbar hårt för att se till att det inte finns någon kontakt, men ändå).

Har lyckats äta middag och nu är jag helt slut igen :(

:heart :heart

Skulle det bli så är det deras val och du har inte gjort något fel!

:heart :heart

Skulle det bli så är det deras val och du har inte gjort något fel!

Nej det vet jag, och skulle det hända så har jag förhoppningsvis styrka just där och då för att säga några ordentliga sanningar som de verkligen skulle behöva höra.

Min hjärna är dock lite speciell och verkar försöka förbereda mig för dooms days scenarion i förtid :meh: Det är lite utmattande ibland.

Hälsade på en kompis lite snabbt och blev påmind om varför vi inte umgås mer, hennes karl är en rövhatt... :mad: Jag hoppas att hon en dag lämnar honom... :( Det är alltså inte så illa att han gör henne fysiskt illa, då hade jag steppat in, men dum och dryg och säger elaka saker.

Står inför valet och kvalet att flytta hem till Småland från Uppsala.. I småland finns bff och familj medan resten av vännerna flyttat.. Här i Uppsala har jag några super fina vänner men för få för att vardagen inte ska bli ensam.. Varför ska man behöva ta sådana här val på toppen av att hantera att man brutit med pojkvännen:arghh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 125
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 146
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka