Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det full cirkus,vovven markerade att det finns en mus i sopskåpet,jag öppnar åt henne för att säga :se det finns ingen mus, då flyger Pisse rakt ner i soppåsen och bökar raskt runt och kommer upp med en mus i munnen :eek::nailbiting:
Men innan jag hann kommendera loss så svalde hon musen hel :yuck:
Nu sitter hon vid skåpet o hoppas på mer nattsnacks :laugh:

Ganska nyss kommit hem, vilken dag det blev nu ska jag ta dum huvudvärk och mattegosgalen katt och sova.
/hallonsaft slut som människa och hoppas det känns bättre efter en förhoppningsvis lång sömn, pssst tror vi på den sömnen?

Fy tusan vilket väder ! Nu blåser det på tvären och regnet slår på fönsterna från 2 håll.
Går och lägger mig.

Stör mig på att jag försökt ladda upp en bild från nattens hundpromenad på Photobucket sen 03:30 utan att lyckas :arghh: :mad:
Får se om jag lyckas under dagen.

En blöt och regnig promenad men varmt och fågelkvitter :love:

Serverar frukost till barnen. Dom få som går i skolan.
Bjöd "mina" karlar som jag brukar få hjälp och sällskap av här på jobbet på brieost inatt :rofl: När jag skulle berätta vad det var för ost *White mould cheese* dom bara :eek:O_o :cautious: men efter att jag försäkrat dom att det var gott och inget fel på osten så tyckte dom faktiskt det var riktigt gott och hela biten på 200 g gick åt ganska fort :rofl:

Vaknade tidigt av näsblod... :down: tror jag skippar blodprovet idag. Ska till snyggkiron iaf :angel::D:love: och Uppsala kommun har äntligen skött sig! :up:
17125588_1777906032235843_937171179771265024_n.jpg

Jag har varit på jobbet sedan sju i morse - vilket är rekordtidigt för mig (och även för mina arbetskamrater, för det är helt öde på jobbet). Skälet till den tidiga ankomsten är att jag skjutsade min mamma till sjukhuset. Hon ska opereras idag vilket känns lite nervöst eftersom hon har haft hjärtbesvär och har fått genomgå en massa extra undersökningar inför narkosen.

@Philosophia Håller tummarna för att det går bra för din mamma. Aldrig kul med operationer.

Själv sitter man med lite magont och funderade på hur många dagar sen det var man gjorde nr 2. Torde härröra därifrån men men. Nu är det fredag och snart helg :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 086
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 975
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur