Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samlar ork och mod att ringa ivf-kliniken och boka in ett möte för att planera ivf. Sovit riktigt uselt och drömt att vi nekats pga än det ena än det andra. Trots att det inte alls varit så när sambon haft kontakt med dem, eller när vi var där för utredning.

Kaosdag på jobbet idag. Sjukt mycket att göra och sjuk kollega... Och puckade chaufförer. Och sjuk dotter hemma. Och stressvecka överlag. Var det någon som sa måndag...? :banghead:

Det verkar som om en del av er har en bråkig måndag. Jag har klarat mig än så länge. Släppt ut hästar och fixat stallet utan några problem. Det enda jag kan klaga på är att det kommit ner nått jävla vitt skit jag trodde jag skulle slippa :mad: Men det blåser inte, tack o bock för det:bow:

Dricker kaffe och ska snart hänga upp mina kommande bröllopsdekorationer på linan i vardagsrummet där uppe. Att ha 3 barn och en massa annat som slukar min tid så får jag dekorera lite inför bröllopet när jag hinner - så min lina i taket påminner mig om hur långt jag kommit :p:D

Det blir inga tretton timmar jobb idag inte :( Nåja, då kan jag istället motionera båda ponnyerna i dagsljus och hinna med att spela innebandy med kollegorna ikväll :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 126
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 090
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 151
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet