Where they can riot freely![]()
O yeah! Vi bor där, så MAKEN fick odla skägg för att smälta in.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Where they can riot freely![]()
Gud, jag förstår inte att ni vågar. Ni har ju BARN!! Vill ni verkligen att hen ska växa upp bland droger, gängkriminalitet och stenkastning? Så himla ovärt när läggorna ändå kostar tio mille, menar jag.O yeah! Vi bor där, så MAKEN fick odla skägg för att smälta in.
Nej, vad tråkigtJag fick inte boendet![]()
Åh nej vad tråkigt.Jag fick inte boendet![]()
Gud, jag förstår inte att ni vågar. Ni har ju BARN!! Vill ni verkligen att hen ska växa upp bland droger, gängkriminalitet och stenkastning? Så himla ovärt när läggorna ändå kostar tio mille, menar jag.
Nä, jag ska väl lämna off topic-spåret. Men det är ju omöjligt att hålla sig från att raljera mot sådana fullständigt verklighetsfrånvända yttranden som @tornblomma kom med.
Gud, jag förstår inte att ni vågar. Ni har ju BARN!! Vill ni verkligen att hen ska växa upp bland droger, gängkriminalitet och stenkastning? Så himla ovärt när läggorna ändå kostar tio mille, menar jag.
Nä, jag ska väl lämna off topic-spåret. Men det är ju omöjligt att hålla sig från att raljera mot sådana fullständigt verklighetsfrånvända yttranden som @tornblomma kom med.
Nä för helveteJag kan toppa din dag @Linta... jag har precis blivit utskälld i min yrkesutövning
Jag avskyr verkligen det här. Jag vill inte kolla bilen så däcken är ok eller att ingen varit och gjort något annat med den innan jag kör iväg. Jag vill inte hela tiden tänka på hur jag ska göra om jag blir attackerad när jag är ensam här. Jag vill inte känna mig otrygg när jag jobbar. Jag vill inte vara orolig för att någon saboterar borriggen eller borrarnas bil.
Det här är därför jag inte instagrammar när jag jobbar den här vändan. Jag törs inte för risken att inbjuda till sabotage.
Jag har inga problem med att folk inte gillar vad vi gör men ge f-n i att få mig att känna mig otrygg. Visst, mitt yrke är naturligtvis inte så utsatt som tex en polis men jag ska inte behöva känna så här alls!
Vad gör man med jobbiga kollegor?