Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh vad jag älskar hantverkare. Istället för att rida har jag suttit här hemma och väntat på en hantverkare som har glömt bort mig. Nu blir det en promenad med hästarna och jag kan glömma att hinna sova innan nattjobb. De kommer istället på fredag morgon så det blir ingen sömn då heller. Bara att dygna och försöka fortsätta le.
@Marita73 Glömt bort dig?vad dåligt, håller tummarna att deras minne är bättre imorgon och att det blir ordnat i skaplig tid så du inte får hela dagen förstörd imorgon med.
Du skrev ju fredag, jag är visst lite dagvildImorgon måste jag sova hela dagen, mellan två nätter på jobbet. De ska komma på fredag vid nio. Han bad om ursäkt iaf, alltid något.
Det är en blandras Mamman Shih tzu pappan Pomerian Tyskdvärgspets en lite golvmoppÅh vilket fusk *avis*
Vad blir det för sort? och varför har du inte varit synlig i Valp 2017-tråden i Hund![]()
Och varför gynna blandras aveln? Det är inte ens säkert att raserna stämmer.Det är en blandras Mamman Shih tzu pappan Pomerian Tyskdvärgspets en lite golvmopp
Hade jag fått bestämmt hade det blivit en Hamilton stövare
Och varför gynna blandras aveln? Det är inte ens säkert att raserna stämmer.![]()