Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej inte riktigt samma pris .En renrasig kostar nästan det dubbla och vi har inga planer på utställning eller jaktprov utan som en vanlig sällskapshund !Och säkert för samma summa som en renrasig hund med stamtavla.
En renrasig shih tzu kan man få för 8-10 tusenNej inte riktigt samma pris .En renrasig kostar nästan det dubbla och vi har inga planer på utställning eller jaktprov utan som en vanlig sällskapshund !
Du tycker alltså att det är helt OK att stödja oseriös blandrasavel?Nej inte riktigt samma pris .En renrasig kostar nästan det dubbla och vi har inga planer på utställning eller jaktprov utan som en vanlig sällskapshund !
Det är väl upp till var och en vad man vill ha för hund och tydligen är dom lättsålda då vi ringt på många annonser och dom som vi villjat ha är sålda .Du tycker alltså att det är helt OK att stödja oseriös blandrasavel?
Självklart väljer alla precis vilken hund dom själva vill ha. Jag skulle lätt kunna skaffa en blandras till.Det är väl upp till var och en vad man vill ha för hund och tydligen är dom lättsålda då vi ringt på många annonser och dom som vi villjat ha är sålda .
En renrasig shih tzu kan man få för 8-10 tusen
Lite fulsötFörmodligen världens sötaste öletikett:
![]()
Storsjöodjuret som... vad den nu heter som nyfödd![]()
Ölen var tydligen god också (inte jag som drack den)![]()
Lite fulsöt(Ska be mamma köpa med några flaskor i påsk bara för etiketten
)
Japp det blir tre raka Ska åxo kolla men å andra sidan så har dom spelat som sopor hela sesongen så dom har inget att göra där men det blir spännande ändåSjälvklart väljer alla precis vilken hund dom själva vill ha. Jag skulle lätt kunna skaffa en blandras till.
Ska diska lite snabbt innan hockeyn tänkte jag. Ska vi ta tre raka segrar tro??
Vi har massor med orkideer Jag fick en från jobbet då vi gifte oss för 10,5 år sedan och den blommar så fint än !Det verkar vara dom enda blommorna som överlever hos mig men resten verkar bara vilja dö när jag har hand om dom !Håller på att bli heltokig. Förra orkidén dog efter två, tre veckor. Rekord tom för mig.
Nu har jag köpt en ny (vill inte ens tänka på hur mycket jag lagt ner på orkidéer senaste året). Läser på och läser på om vad man ska göra. Funderar på om det är för varmt, iofs inte just där den står men allmänt eftersom elementet är fast på max. Eftersom jag bor i andra hand vill jag inte klaganu har jag vattnat den nya orkidén i tre minuter. Satt den i ett durkslag där den får stå några timmar och droppa av, kommer sätta en hink vatten just under den så att det blir lite fuktigare i rummet och sedan se hur lång tid det tar innan den dör.
Sol är ännu inte ett jätteproblem. Så ljust men inte direkt i solen.
Jag vet att det är torrt inomhus eftersom katten är statisk så att det knastrar i högtalarna när vi gosar vid datorn![]()