Vad i hela friden gör vi?! Del LI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på hur förbaskat lätt exet får mig att känna mig otillräcklig. Jag hatar dessa känslor så brutalt.
Tur att jag ska fly iväg till vänner snart och få lite andrum!

Kört till Uppsala med bebis.
Handlat på ICA.
Ammat och bytt blöja i bilen.
Träffat fotografen och köpt en massa bilder på bebisen.
Ammat och bytt blöja hos fotografen.
Kört hem från Uppsala med bebis.
Ammat och bytt blöja några gånger.
Haft Betygssamtal och ammat samtidigt.
Bytt böja.

Nu ska vi titta på Masterchef :D

Såg just en bild på min fasters man som klipper gräset för första gången i år (de bor i Skåne) :rofl::rofl: Han är helt fanatisk med sin gräsmatta.. Det är knappt man får gå på den :rofl:
Gräsmatta? Vad är det? ;) :D

Jag har mossa i min så kallade gräsmatta. Det är grönt och mjukt att gå på men genererar å andra sidan inte så mycket gräsklipp till odlingarna som jag skulle vilja.

Fan fan fan.
Var iväg och kollade blodvärdet för en stund sedan.

103 fast jag fick två påsar blod för exakt en månad sedan.

Jag avskyr när det låser sig i skrivandet när jag är osäker på hur något ska disponeras. Det vore SÅÅÅ mycket enklare om jag kunde skriva när jag får feeling istället för att vara så anal att allt måste vara på rätt ställe innan något ord för knappas ner.
Du menar att du önskar att du kunde ordbajsa.
Uttrycket vi körde hårt med på lärarutbildningen :D

Den borde bli bättre om några dagar, tror att jag suttit dumt i soffan i kombination med långa intervjuer där man ju gärna sitter och spänner sig. Men om du vill hänga på och klappa maläten guldhäst är du välkommen att göra det någon dag framöver ändå :D

Gör jag gärna! Har rätt späckat schema nästa vecka med möten sent men veckan efter ser än så länge bra ut.

@ainasoja Har det rättat sig till efter infusionen för dig förresten? Du spyr inte i buskar längre?

Nä nu börjar det vända till det bättre. Jag är så in i norden trött några veckor efteråt men nu börjar det vända och orken börjar komma tillbaka :banana:

Jag blir så förlamande trött att jag sover ca 10 timmar varje natt och vilar även 2-3 timmar efter jobbet.

Det har blivit mycket hämt mat dom sista veckorna för att jag inte ens orkar laga middag :crazy:

Nä nu börjar det vända till det bättre. Jag är så in i norden trött några veckor efteråt men nu börjar det vända och orken börjar komma tillbaka :banana:

Jag blir så förlamande trött att jag sover ca 10 timmar varje natt och vilar även 2-3 timmar efter jobbet.

Det har blivit mycket hämt mat dom sista veckorna för att jag inte ens orkar laga middag :crazy:

Skönt att det går åt rätt håll! Är det tänkt att du ska få en dos igen om ett halvår, eller har du övergått till att få en gång per år som jag förstått att många får istället efter några år? (Minns även att du fick vänta ett tag med den här dosen pga värdena.)

Själv ska jag på MR den 13:e april och är plåtarna okej, och värdena bra så är det tänkt att jag får nästa dos i början av maj. Gud vad jag längtar :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 088
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
R
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick... 2
Svar
22
· Visningar
2 080
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 979
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna