Stör mig på hur förbaskat lätt exet får mig att känna mig otillräcklig. Jag hatar dessa känslor så brutalt.
Tur att jag ska fly iväg till vänner snart och få lite andrum!
Tur att jag ska fly iväg till vänner snart och få lite andrum!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg just en bild på min fasters man som klipper gräset för första gången i år (de bor i Skåne)Han är helt fanatisk med sin gräsmatta.. Det är knappt man får gå på den
![]()
Såg just en bild på min fasters man som klipper gräset för första gången i år (de bor i Skåne)Han är helt fanatisk med sin gräsmatta.. Det är knappt man får gå på den
![]()
Gräsmatta? Vad är det?Såg just en bild på min fasters man som klipper gräset för första gången i år (de bor i Skåne)Han är helt fanatisk med sin gräsmatta.. Det är knappt man får gå på den
![]()
Gräsmatta? Vad är det?![]()
Jag har mossa i min så kallade gräsmatta. Det är grönt och mjukt att gå på men genererar å andra sidan inte så mycket gräsklipp till odlingarna som jag skulle vilja.
Usch vad tristRapporten på gårdagens date är att det inte gick bra.
Fy vad hemsktÄr i lite i chock just nu, en bekants (eg en vän till dottern) sambo har gått bort
De väntar sitt första barn i sommar
Vad innebär det för någon som inte kan något om sjukvård och blodvärden? Vad felar?Fan fan fan.
Var iväg och kollade blodvärdet för en stund sedan.
103 fast jag fick två påsar blod för exakt en månad sedan.
Du menar att du önskar att du kunde ordbajsa.Jag avskyr när det låser sig i skrivandet när jag är osäker på hur något ska disponeras. Det vore SÅÅÅ mycket enklare om jag kunde skriva när jag får feeling istället för att vara så anal att allt måste vara på rätt ställe innan något ord för knappas ner.
Du menar att du önskar att du kunde ordbajsa.
Uttrycket vi körde hårt med på lärarutbildningen![]()
Den borde bli bättre om några dagar, tror att jag suttit dumt i soffan i kombination med långa intervjuer där man ju gärna sitter och spänner sig. Men om du vill hänga på och klappa maläten guldhäst är du välkommen att göra det någon dag framöver ändå![]()
@ainasoja Har det rättat sig till efter infusionen för dig förresten? Du spyr inte i buskar längre?
På en seriös utbildning kommer man inte undan med det.Du menar att du önskar att du kunde ordbajsa.
Uttrycket vi körde hårt med på lärarutbildningen![]()
Nä nu börjar det vända till det bättre. Jag är så in i norden trött några veckor efteråt men nu börjar det vända och orken börjar komma tillbaka
Jag blir så förlamande trött att jag sover ca 10 timmar varje natt och vilar även 2-3 timmar efter jobbet.
Det har blivit mycket hämt mat dom sista veckorna för att jag inte ens orkar laga middag![]()
Hojta till nån dag så hämtar jag upp dig på vägen!Gör jag gärna! Har rätt späckat schema nästa vecka med möten sent men veckan efter ser än så länge bra ut.