Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på hotell, jag och en vän ska se Lady Gaga i Stockholm i höst, men fan vad dyra hotellen är! :arghh: Jag vill ju liksom inte bo i nått som ligger flera km från Globen :cautious:
Kollat på vandrarhem? Hotell nära Globen är dyrt. Det går tunnelbana till Gullmarsplan eller Globen och buss 4 till Gullmarsplan (gångavstånd t Globen) så flera km behöver inte bli så långt.
PS. Tror Zinkensdamms vandrarhem har en hotelldel och därifrån går ju buss 4 eller t-bana med ett byte.

Kollat på vandrarhem? Hotell nära Globen är dyrt. Det går tunnelbana till Gullmarsplan eller Globen och buss 4 till Gullmarsplan (gångavstånd t Globen) så flera km behöver inte bli så långt.
Nej det har jag inte :) Det viktiga är att det finns rökfria rum/allergivänliga rum, en bra frukost och då enkelt att ta sig hem från Globen på natten efter konserten :) Och inte snordyrt då :rofl: Vi bodde på hotellet precis bredvid globen när vi såg Rihanna, men nu ligger priset där på 1900 kr för en natt :meh: Om du har några specifika tips får du gärna pm:a!

Var ut en sväng med båten och fick motorn att gå rätt bra efter lite skurvande och fick några gäddor då jag åkte och fixade .Såg det var dax! att sätta på nätet på pallkrakarna då gubbarna äntligen görjar ändra färg och jag har ingen lust att mata skatorna med dom .Blev bortbjuden på grillat kl 18 men jag sov tills kl 19 efter jobbet så tanten ringde och var rejält sur då jag missat tillställningen

Var ut en sväng med båten och fick motorn att gå rätt bra efter lite skurvande och fick några gäddor då jag åkte och fixade .Såg det var dax! att sätta på nätet på pallkrakarna då gubbarna äntligen görjar ändra färg och jag har ingen lust att mata skatorna med dom .Blev bortbjuden på grillat kl 18 men jag sov tills kl 19 efter jobbet så tanten ringde och var rejält sur då jag missat tillställningen
Gädda :yuck: dysmak.
Oooooooops på tanten,har inte hon åkt än?

Vi bodde på hotellet precis bredvid globen när vi såg Rihanna, men nu ligger priset där på 1900 kr för en natt :meh: Om du har några specifika tips får du gärna pm:a!

Oj! Jag fick ett stort och fint rum där för lite över 900 när jag var och såg Radiohead för ett par veckor sedan? Mkt bekvämt att ha så nära "hem" men några 1900 hade jag ju inte heller gett. :eek:

Idag har vi fått in lite möbler i mammas sovrum, så ikväll premiärsover hon i sin lägenhet. :up: Lillungen ville göra henne sällskap så vi har bara tonåringen hemma ikväll.

Vi har dessutom tapetserat första väggen i nästa rum i lägenheten, blivande matrummet. Dessutom hann jag med att ligga i hängmattan en stund innan lillungen skulle träna och jag ut och springa. Effektiv dag idag. :up:

Oj! Jag fick ett stort och fint rum där för lite över 900 när jag var och såg Radiohead för ett par veckor sedan? Mkt bekvämt att ha så nära "hem" men några 1900 hade jag ju inte heller gett. :eek:
Nä vi betalade nog ca 1000 kr förra året, vilket är helt rimligt, men några 1900 vill jag inte betala :cautious: Man vet ju inte heller hur nära inpå man kan vänta med att boka heller. Nu är det ju inte förrän i oktober men hade ju vart skönt att boka nått snart.

Har just ätit en enormt delikat onsdagsmiddag!
Huvudrätt Fröyalax spetskål, hjärtmussla och forellrom med beurre blanc. Efterrätt jordgubbar i campari med citroncreme, mynta och krutonger av sockerkaka.

19429209_127379291181954_45636217953320960_n.jpg

19535401_286759968463758_2168768041335128064_n.jpg

Kollar på hotell, jag och en vän ska se Lady Gaga i Stockholm i höst, men fan vad dyra hotellen är! :arghh: Jag vill ju liksom inte bo i nått som ligger flera km från Globen :cautious:

När är det?
Ang hotell så är det smidigast om ni bor efter gröna linjen om ni ska till Globen.

Har tydligen ett till kusinbarn men eftersom jag inte FB har jag inte fått veta något :meh:

Jag är så j-la less på släkten på den sidan att det finns inte (naturligtvis pga mer saker än just det här). Samtidigt blir jag förbannad på mig själv att jag blir ledsen. Och ja, har någon läst i testamentestråden är det de som inte ska ärva ett skit av mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 108
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna