Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj det låter jobbigt, hur hanterar hotellen detta? Bara nyfiken!
Jag har ju en del hundhår troligen :cautious: i min lägga :p
Ja det är jobbigt! Hon har alltid med sig egen kudde stekpanna skärbräda och så när hon har sovit hos mig, och är vi iväg så går inte alla ställen att äta på (ska vi äta på Subway som ett exempel brukar hon be dom ta nya handskar, skärbräda och kniv pga vilken allergi det nu är, jag har pinsamt dålig koll :o). Om man bokar ett rökfritt rum brukar det vara allergivänligt så att säga som jag förstått iaf.

De gånger jag äter kebab äter jag gärna kebab-sallad :p Lurar mig själv att detta känns iaf lite fräschare.
När jag är i stan så brukar jag ibland äta kebab inte långt ifrån där lastbilen körde in i affären .Sist jag åt där så tyckte jag sallade rörde på sig ...och det gjorde den var massa småkryp i den så det fick bli att tugga i sig köttet och dra därifrån .Annars har dom haft bra kebab på det stället

Äter vattenmelon med vovvi. Hon älskar det!
Vi har varit och kvällsfodrat och hon kutat laps i stallet som en skållad råtta tidigare ikväll. Så hon fick ett ben också.

Hästen ahr också kutat idag i hagen, dock med flugluvan på sniskan(måste fastnat i ngt) och förblindad på ena ögat iom att ogenomskinligt tyg låg över det. Gick tydligen fint iaf trots mkt kuperad hage och fullt tempo.

Vi är rätt lika alla tre..

Gör en Edward?
Gissar att det har med han i inlägg 489 att göra? och vem är han??

Har jag levt under en sten eller har jag sluppit undan något galet?

Googla Edward Blom. Jag tycker han är otroligt underhållande. Men det är nog en smaksak.
Han njuter rätt rejält kan man nog säga. Av allt. Jämt.
Redan gjort och tydligen finns en del träffar " 486 000 resultat".
Jag tänker inte läsa alla träffar men tydligen någon TVmänniska så då förstår jag varför jag inte har en susning om gubben.

/hallonsaft fortfarande fundersam om vad denna gubbe gör när han gör en Edward.

Redan gjort och tydligen finns en del träffar " 486 000 resultat".
Jag tänker inte läsa alla träffar men tydligen någon TVmänniska så då förstår jag varför jag inte har en susning om gubben.

/hallonsaft fortfarande fundersam om vad denna gubbe gör när han gör en Edward.

Han gillar god mat, dricka etc och ser till att ta i rejält med det som är onyttigt bara det är gott. Han förespråkar njutning.
Och han har en störtskön personlighet och så speciellt sätt att uttrycka sig på.

Så när jag gör en Edward går jag all in med njutning och stänger av samvete kring hälsa.

Han gillar god mat, dricka etc och ser till att ta i rejält med det som är onyttigt bara det är gott. Han förespråkar njutning.
Och han har en störtskön personlighet och så speciellt sätt att uttrycka sig på.

Så när jag gör en Edward går jag all in med njutning och stänger av samvete kring hälsa.

Okej då är jag med lite bättre men jag skulle nog mera kalla det för min vanliga dåliga karaktär :p
Det där med att äta vad jag vill hänger inte alls ihop med något samvete, glo på vågen i mitt fall.

Okej då är jag med lite bättre men jag skulle nog mera kalla det för min vanliga dåliga karaktär :p
Det där med att äta vad jag vill hänger inte alls ihop med något samvete, glo på vågen i mitt fall.

Det kan hända att jag bejakade min inre Edward när jag var i stan idag. Det ligger ett fint bakverk på köksbänken..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 109
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka