Hur ofta äter du det?Ätit middag - Burkskinka och mimosa sallad kokt potatis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur ofta äter du det?Ätit middag - Burkskinka och mimosa sallad kokt potatis
jag är friskförklarad! ! Det har nu gått fem år sedan min sista cellgiftsbehandling och idag var sista läkarbesöket och nu vill de inte se mig igen!!
![]()
Jag har varit sjukskriven sedan mitten av maj. IGÅR sjukanmälde min chef mig till försäkringskassan. Så IDAG kunde jag sjukanmäla mig. Sedan tar det 30 dagar innan jag får ett beslut och ytterligare tid innan jag får pengar. Dvs om inget krånglar
Hurra - eller nåt.....
Tur det kommer att finnas grönsaker i landen. och att jag har pengar till juliräkningarna på kontot.
Helt jävla gråtfärdig.
Vi håller på och kollar runt. Det verkar skilja sig otroligt mycket i pris varifrån man köper? men som det ser ut ska han stå för det och jag gör jobbet vilket är helt ok från min sida.Fick ni ordning på stallgolvet?
Dags att kliva upp kanske. Varit skönt med sovmorgon hela veckan men på måndag börjat allvaret igen, börjar kl 6 på morgonen.
Good luck med detOch hålla mig från att ringa och föreslå något oanständigt![]()
Och jag får börja kl 7 istället... Krångel med att få ut mitt passerkortKan trösta dig med att vi i ledningen i Västerås startar måndagen kl 5.00 och söndagen kl 13
Jag har fortfarande jobb att göra.... men det får vänta för nu ska jag festivala
Och hålla mig från att ringa och föreslå något oanständigt![]()
Good luck med detBuss på han!
![]()
Och jag får börja kl 7 istället... Krångel med att få ut mitt passerkort![]()
Chips!Funderar på om jag ska äta chips med dip eller glass![]()