Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit sjukskriven sedan mitten av maj. IGÅR sjukanmälde min chef mig till försäkringskassan. Så IDAG kunde jag sjukanmäla mig. Sedan tar det 30 dagar innan jag får ett beslut och ytterligare tid innan jag får pengar. Dvs om inget krånglar
Hurra - eller nåt.....

Tur det kommer att finnas grönsaker i landen. och att jag har pengar till juliräkningarna på kontot.

Helt jävla gråtfärdig.
:heart

Såg den här när jag var på ett företag idag och skulle lossa, tyckte den var klockren. :up:
19510096_1707765819254257_1224157251226464777_n.jpg

Dags att kliva upp kanske. Varit skönt med sovmorgon hela veckan men på måndag börjat allvaret igen, börjar kl 6 på morgonen.

Kan trösta dig med att vi i ledningen i Västerås startar måndagen kl 5.00 och söndagen kl 13 :crazy:

Jag har fortfarande jobb att göra.... men det får vänta för nu ska jag festivala :banana:

Och hålla mig från att ringa och föreslå något oanständigt :angel:

Snart dags för middag. Äntligen. Jag är hungrig.

Det var en rätt knäpp dag på jobbet och sen har jag trampat runt på stan. Asfalten dödade mina fötter så det blev tunnelbana därifrån

Är så trött att ögonen går i kors och jag skulle kunna somna stående!
Bara två timmar kvar på jobbet sen stallet...

Kan trösta dig med att vi i ledningen i Västerås startar måndagen kl 5.00 och söndagen kl 13 :crazy:

Jag har fortfarande jobb att göra.... men det får vänta för nu ska jag festivala :banana:

Och hålla mig från att ringa och föreslå något oanständigt :angel:
Och jag får börja kl 7 istället... Krångel med att få ut mitt passerkort :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 109
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 266
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka