Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har också krångel med dom.
I torsdags visade det sig att jag bara hade gjort grundkursen (eller ja både jag och en annan kvinna som var ny), vi trodde vi hade gjort vad vi skulle för vi hade bara fått en kurs är jag helt säker på.. Så idag fick vi kursen för Ludvika, jag klarade den med 100 %, men den syns inte i "deras" system som avklarad :banghead:

Tänkte fiska ikväll men det är så jäkla hett ute och det känns jag druckit för lite idag .Får ladda till i morgon som trafikdelare mitt i en korsning i vansbro utrustad med flagga och en varselväst och hoppas man inte blir överkörd av stressade triathlon deltagare och övriga turister

Käkar chips med barnen och tittar på barnprogram :D Ska snart stoppa dem i säng och titta på något annat. Eller om jag ska flytta databordet till vardagsrummet kanske.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 109
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 265
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Senast tagna bilden XVI