R
Reykjavik
Nej. Bara nej!
*Hytter med fingret*. Tänk inte ens tanken!![]()
@Dentaku kanske behöver fler projekt?
(Men nä. Jag tänker inte göra något sådant.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Bara nej!
*Hytter med fingret*. Tänk inte ens tanken!![]()
Trist det är så stora påsar med chips .Äter kanske 10-15% av påsen så blir den liggande men man får se det såhär .Den blir gödning till mina jordgubbar iställetMen ostbågar går det mera av
Verkligen kul att få tolv timmars varsel innan man måste mocka ur en bädd, speciellt när man jobbar 7-20. När man sedan säger att det inte går, då ska helt plötsligt min man tvingas göra det...?!![]()
En påse för mig tar det månader att äta ur så jag är ingen storkonsument direkt .Förut kunde jag sätta i mig en påse när jag var yngre men nu är det gott med några nävar sedan får det varaDet är ju bara att sätta klämma på påsen och äta vidare nästa gång? Jag äter ju liksom inte en påse per tillfälle![]()
En påse för mig tar det månader att äta ur så jag är ingen storkonsument direkt .Förut kunde jag sätta i mig en påse när jag var yngre men nu är det gott med några nävar sedan får det vara
Verkar inte såHar de ens hört om ordet framförhållning?
12-20 Vilket grispass!Läggdax så jag är utvilad i morgon då jag ska stå mitt i vägen viftandes med en röd flagga mellan 12-20 så har jag dragit mitt strå till stacken för föreningen
Mycket klok bättre hälft!Vi är på minisemester i Skåneland just nu och min bättre hälft sa bistert till mig: "Inga mer projekt på några veckor när vi kommit hem! Det handlar inte enbart om att jag bryr mig om dig, det blir bara så himla jobbigt för mig också om du tar på dig för mycket och går in i väggen..."![]()
![]()
Eller "sommar, sommar, sommar"?Undrar om det blir sol, sol, sol snart?![]()