Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad har du sett för film/serie? :)

Penny Dreadful :D

Haha! Så blev jag när jag såg någon serie på Netflix hyfsat nyligen. Sambon var i DK på jobb. Jag sov med lampan tänd 2 nätter.
Ingen annan verkade tycka serien var så värst läskig. Och jag brukar inte reagera så.

Efter att jag såg the Grudge på bio (jag var 16 år) sov jag med lampan tänd i en vecka :angel:

Kan tillägga att jag är lite känslig för min egen fantasi ibland och vet inte vad som är på riktigt och inte. Eller ja... kan inte förklara bättre. Så varför jag frivilligt utsätter mig kan man ju undra...

Knarkat Ramlösa Granatäpple. Blir alltid sugen på bubbelvatten på sommaren.
Nu är jag sugen på något. Måste raida kylen och frysen..

Åh dejt nummer 2 med 30 åringen ( ja vi gick ut på tu man hand efter dagens batalj ) slutade återigen med hångel. Inte i en busskur men på en trottoar.... typ mer offentligt än förra gången....

Han bad om ursäkt för gårdagen, berättade att flera av våra bekanta ställt frågor ( jag fattar nada ) om oss och att han gärna vill typ öh idka samlag med mig :o

Nä han vill ligga med mig :rofl: ordagrant :angel:

Nummer 2 som också är sambo som jag träfdade idag, också en yngling vågade inte berätta vad han ville mig inatt eftersom han "var för nykter" idag :rofl:

Pojkar... och deras idéer :rofl:

Fast nog känner jag mig rätt smickrad eftersom dom är rätt så unga :angel:

Nu ska jag sova ( ensam, hoppas ungen kan tänka sig att sova borta en natt inom en snar framtid annars hyr jag fan ett hotellrum )

@supersonic: Åh, jag är inte ensam! :love:
Jag gjorde misstaget att se videos om det övernaturliga nyss och eh... sa jag att jag gillar min starka lampa mycket? :angel:

Varför måste just jag ha livlig fantasi? :arghh:

:o:D:love:

Min sambo la sig en timme efter mig och när han insåg att jag var vaken så tittade han på mig och frågade "Du menar inte att du varit vaken hela tiden?" Eh, jo... Sa ju att jag inte skulle kunna somna själv!

:o:D:love:

Min sambo la sig en timme efter mig och när han insåg att jag var vaken så tittade han på mig och frågade "Du menar inte att du varit vaken hela tiden?" Eh, jo... Sa ju att jag inte skulle kunna somna själv!

Jag kan inte på rysare, jag drömmer mardrömmar hela natten och mår pyton av det.

God morgon! Överlevde första natten i huset och hittade kaffet nu på morgonen så livet är godkänt. Dock har vi fluginvasion så ska sätta upp några fällor idag. Dagens övriga agenda är att bygga klart hagen och flytta hit hästarna. Ser fram emot att ha dem på hemmaplan!

Jag har sovmorgon och hade räknat med att sova till runt tio, inte vakna halv åtta och känna att jag måste upp.

Åh dejt nummer 2 med 30 åringen ( ja vi gick ut på tu man hand efter dagens batalj ) slutade återigen med hångel. Inte i en busskur men på en trottoar.... typ mer offentligt än förra gången....

Han bad om ursäkt för gårdagen, berättade att flera av våra bekanta ställt frågor ( jag fattar nada ) om oss och att han gärna vill typ öh idka samlag med mig :o

Nä han vill ligga med mig :rofl: ordagrant :angel:

Nummer 2 som också är sambo som jag träfdade idag, också en yngling vågade inte berätta vad han ville mig inatt eftersom han "var för nykter" idag :rofl:

Pojkar... och deras idéer :rofl:

Fast nog känner jag mig rätt smickrad eftersom dom är rätt så unga :angel:

Nu ska jag sova ( ensam, hoppas ungen kan tänka sig att sova borta en natt inom en snar framtid annars hyr jag fan ett hotellrum )
Fyfan vilka rötägg mot sina flickvänner:(

Jag kan inte på rysare, jag drömmer mardrömmar hela natten och mår pyton av det.

Alltså, jag gillar ju sånt men har så otroligt svårt att sova om jag sett det precis innan jag lägger mig. Lägger sig sambon samtidigt så är det inga problem och jag somnade nog ganska snabbt efter att han kom. Vaknade dock ca en timme senare för att minstingen behövde mat och ny blöja :D

Skittrött. Snoozat sen halv nio. Somnade vid två inatt. Vet inte om jag vågar "sova" mer, rädd att jag inte somnar i tid ikväll och blir skittrött när klockan ringer imorgon runt 6 :down:

Idag ska jag iväg till ett ställe där dom ska fira morganhästens dag genom att ha öppet hus. Ska kolla på två hästar där, om ägaren har tid att peka ut dom för mig. Åker dit tillsammans med hon som visade mig hästar igår (dom samarbetar i sitt avelsarbete, så hon lär veta en hel del om saluhästarna hon med). Det är rätt fantastiskt hur världen kring den här rasen funkar, alla är så öppna och välkomnande :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 258
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna