Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag ska jag iväg till ett ställe där dom ska fira morganhästens dag genom att ha öppet hus. Ska kolla på två hästar där, om ägaren har tid att peka ut dom för mig. Åker dit tillsammans med hon som visade mig hästar igår (dom samarbetar i sitt avelsarbete, så hon lär veta en hel del om saluhästarna hon med). Det är rätt fantastiskt hur världen kring den här rasen funkar, alla är så öppna och välkomnande :love:

Så härligt det låter!

Knatade ut i trädgården och ryckte lite ogräs. antar att förbiåkande undrade lite eftersom jag har tjocka mjukisbrallor och dubbla tröjor... Men fryser man så fryser man.

Kavlade upp ärmarna och det straffade sig direkt. Blev bromsbiten tre gånger.

:nailbiting: Men jag kör den bara dagtid åtminstone, jag misstänker att det är fjädrarna som håller trumman som dummar sig eftersom den stannar på centrifugeringen och hävdar att det är obalans...

När vi tog ut min gamla maskin (som fungerade fast dåligt) var det sot under den... jag hade letat efter en ny maskin. Jag blev riktigt rädd när jag såg hur min gamla maskin såg ut. Den klarade heller inte av centrifugeringen.

Min man är ute på promenad med hundarna och jag fick denna bilden från honom:
coq7bwf.jpg

:rofl: :rofl:

Nej, det förstår jag :down:

Min var en födelsedagspresent och julklapp för några år :D Vi är inte så sentimentala när det gäller presenter! :rofl:
Jag vägrar gå med på att få en tvättmaskin i födelsedagspresent, åtminstone av maken, då hade jag nog flyttat! :rofl: Men läget är ju ett annat när man bor själv så som du gör, för mig hade det snarast blivit "här så du kan tvätta mina kläder" :D

Sitter på balkongen och äter glass med fruktsallad gjord på äpple gul kiwi banan och jordgubbar. Skulle ha vart mango också men den hade hunnit bli dålig :meh:

Blir grillat i em, mamma & Co har kommit hem från Spanien nu. 5.5 vecka var dom borta. Tog dom 54 timmar :eek::eek::eek: att köra hem 320 mil (dom hade släpvagn så det tog längre tid än det brukar plus avstängda vägar i Tyskland som gjorde att det tog flera timmar längre). Jag har åkt med dom en gång hem, då tog det typ 28 timmar till skåne där jag hoppade av. Kommer aldrig göra om det :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 107
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 532
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 257
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 970
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna