Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svor lite, sparkade lite och tvångskörde den genom programmet...Vad gjorde du? sparkade på den eller hotade med tippen![]()
Svor lite, sparkade lite och tvångskörde den genom programmet...![]()
Haha jag hade blivit livrädd om jag hade hunnit somna!Det landade en man i min säng i nattDen lurifaxen hade inte talat om när han skulle åka men jag kände på mig att han tänkte göra något sådant
![]()
Haha jag hade blivit livrädd om jag hade hunnit somna!
Idag ska jag iväg till ett ställe där dom ska fira morganhästens dag genom att ha öppet hus. Ska kolla på två hästar där, om ägaren har tid att peka ut dom för mig. Åker dit tillsammans med hon som visade mig hästar igår (dom samarbetar i sitt avelsarbete, så hon lär veta en hel del om saluhästarna hon med). Det är rätt fantastiskt hur världen kring den här rasen funkar, alla är så öppna och välkomnande![]()
Se upp med den bara, det är inte helt ovanligt att krånglande tvättmaskiner börjar brinna...![]()
Men jag kör den bara dagtid åtminstone, jag misstänker att det är fjädrarna som håller trumman som dummar sig eftersom den stannar på centrifugeringen och hävdar att det är obalans...
När vi tog ut min gamla maskin (som fungerade fast dåligt) var det sot under den... jag hade letat efter en ny maskin. Jag blev riktigt rädd när jag såg hur min gamla maskin såg ut. Den klarade heller inte av centrifugeringen.
Jag vill inte lägga pengar på en ny tvättmaskin
![]()
Jag vägrar gå med på att få en tvättmaskin i födelsedagspresent, åtminstone av maken, då hade jag nog flyttat!Nej, det förstår jag
Min var en födelsedagspresent och julklapp för några årVi är inte så sentimentala när det gäller presenter!
![]()
Fyfan vilka rötägg mot sina flickvänner![]()