Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kortisonet gör att din kropp producerar adrenalin dvs man blir piggare av det.

Var försiktig så du inte tar ut dig helt bara just pga att du har mer ork just nu.
Tack :heart
Just nu är jag bara lätt häpen över att göra saker och inte bli helt förvirrad eller yr. :D Och det är bara andra dagen med tabletterna.

Fast jag ska ta det i sakta mak. Turligt nog kommer broderskapet på besök i en vecka, efter buketräffen, o han kommer att se till att jag inte förtar mig. Han har sisådär 150 mils resa så vi ses inte så ofta.

Han har sagt att vi bara ska umgås. Jag blir nog lätt frustrerad om vi bara ska lata oss men ska nog försöka få in nåt fönster som ska kittas och målas eller så ;)

Tack :heart
Just nu är jag bara lätt häpen över att göra saker och inte bli helt förvirrad eller yr. :D Och det är bara andra dagen med tabletterna.

Fast jag ska ta det i sakta mak. Turligt nog kommer broderskapet på besök i en vecka, efter buketräffen, o han kommer att se till att jag inte förtar mig. Han har sisådär 150 mils resa så vi ses inte så ofta.

Han har sagt att vi bara ska umgås. Jag blir nog lätt frustrerad om vi bara ska lata oss men ska nog försöka få in nåt fönster som ska kittas och målas eller så ;)

Man får göra saker även när man går på kortison, man måste inte bara lata sig :rofl:

Vis av egen erfarenhet av kortison så vet jag hur lätt det är att göra för mycket bara för att kroppen helt plötsligt orkar :o

Man får göra saker även när man går på kortison, man måste inte bara lata sig :rofl:

Vis av egen erfarenhet av kortison så vet jag hur lätt det är att göra för mycket bara för att kroppen helt plötsligt orkar :o
Jo, fattar det. :)

Det blir sista veckan som helt sjukskriven. Sedan ska jag jobba 50%. Känns märkligt att det kan vara möjligt när jag varit så under isen såhär länge.

Men ljus i tunneln, ljus i tunneln.

Älskar nätbutiker med fantastisk service! :love: (och att Postnord faktiskt levererade...)
Betalade varorna i fredags. De kom idag...kunde ha kommit igår om jag hade varit lite snabbare :Det
Dessutom skickade de med en extra vara pga att den jag beställde förra gången försvann. Jag var t.o.m osäker på om jag glömt att beställa eller tappat den hemma alt. att de missade att skicka med den.
Små produkter som lätt försvinner..tyvärr. Men så rätt som det är dyker de upp någon oväntad stans. Så det skulle inte förvåna mig om den andra kommer fram nu :cool:

Vad gör jag då? Kontaktar nätbutiken och ber att få betala den (värde ca 20:- ) eller bara tackar och tar emot? :o

Håller på att serva traktorerna för slåttern som började igår .Är lite sen då jag i praktiken inte kommer mig för att göra det minsta utan bara är trött .Men lilla traktorn var batterierna döda på ha laddat dom och lånat hem batteritestaren från jobbet och det ena batterit var det 35% i startamper och det andra 56% när det var fullladdat på 13 volt så det blir att köpa nya och den stora har oljetrycksgivaren gett upp i men den kostar bara 55 + m men den saten går sönder hela tiden så jag är inne på min tredje .Kollegan har tappat en motor på foten ikväll och blir troligen sjukskriven till semestern så nu är ordningen återställ och jag är ensam på avd som vanligt på sommrarna och det tråkiga är att jag fixat privatkörningar med grus till honom så jag får väl göra det själv

Och eftersom min tillvaro är bedrövligt usel så blev Mathildes favorittopp missfärgad i tvätten. Obegripligt eftersom allting har tvättats minst två gånger tidigare :banghead:

Då var maten klar och jag nyduschad och nyrakad men märkte att vattnet rann ner fort i handfatet då det varit lite halvstopp i det men misstänker tanten har fixat det det var ju bra ifs men problemet var att en packning under handfatet inte satt där den skulle och det runnit ut vatten i möbeln och den har svällt så den ser inget fin ut men det är bakom dörren .När jag rev isär såg det rengjort ut .Bra att hon försöker fixa saker men tråkigt när det blir fel .Får fråga henne då jag träffar henne till helgen

God morgon på er! Jösses vad ni skriver,ska man inte kunna åka,skaraborg-skåne,skåne-tyskland ,tysklanda -skåne o skåne -Skaraborg, på några dagar utan att man åste läse typ sidor o då var jag ändå inne en snabbis i går natt.
Hemma o helt slut i både kropp o knopp,dricker varm choklad sen ska jag däcka i min egen sköna säng för ryggen uppskattade inte gästsängen i skåne.
Så god natt!

Morrn! Spontanköpte en ny bil igår så nu har vi bil igen. :up: skönt det för lånebilen måste tillbaka till helgen. Tycker Saaben var otacksam som rasade ett halvår innan vi får leveransen av vår helt nya Skoda. :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 522
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?