Strax framme på jobbet. Som vanligt på onsdagar är det full fart direkt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
17 grader inne. Jag måste elda.
I JULI!!!
Du kom ju aldrig förbi på kaffe och dobermanngosGod morgon på er! Jösses vad ni skriver,ska man inte kunna åka,skaraborg-skåne,skåne-tyskland ,tysklanda -skåne o skåne -Skaraborg, på några dagar utan att man åste läse typ sidor o då var jag ändå inne en snabbis i går natt.
Hemma o helt slut i både kropp o knopp,dricker varm choklad sen ska jag däcka i min egen sköna säng för ryggen uppskattade inte gästsängen i skåne.
Så god natt!
Jag sa ju att det blev dåligt med tid,men jag är nere igen i mitten av månaden,då kan vi gosa.....Du kom ju aldrig förbi på kaffe och dobermanngos![]()
Då är du förlåtenJag sa ju att det blev dåligt med tid,men jag är nere igen i mitten av månaden,då kan vi gosa.....![]()
Det ska han ju vara glad för ,så kanske han äntligen kan återgå till ett normalt levene.Klippt gräset, nu kaffe och vatten innan jag ska flytta hamocken och sen ta fram högtryckstvätten och köra rent plattorna. Maken har en downdag efter att ha pratat med läkaren och de vill eventuellt gå in och öppna och sy ihop såret vid naveln eftersom det inte läker... ju längre tid det tar att läka desto längre tid måste han ha påse.
![]()