Vad i hela friden gör vi?! Del LX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ågren, i morse sa väder appen att det skulle vara mulet och regna. Så jag åkte aldrig till betet och satte på mulskyddet. Nu har dom ändrat sig och det skall vara full sol hela dagen. Tokig ponnyn kommer bränna mulen :(
/B

Haft utsläpp i morse. Lilla shettisen letade bra rull-plats direkt jag släppte dem i den hagen. Polo-hästen fattade inte det och tänkte gå över marken som inspekterades. Den illasinnade lilla miniponnyn jagade polohästen 3 ggr innan den ålade sig längs staketet ut på fri mark.
Sånt jävla humör den lilla ligisten har!

Nu börjar snart dags för damernas försöksomgång på 3 meter
Synd det inte är livsändning utan bara på Diverecorder

Grannen sa igår att det ligger en död räv i lilla lösdriften (avstängd för hästarna nu) så jag antar att jag ska gå ner till stallet och flytta på den.

Klippt gräset, nu kaffe och vatten innan jag ska flytta hamocken och sen ta fram högtryckstvätten och köra rent plattorna. Maken har en downdag efter att ha pratat med läkaren och de vill eventuellt gå in och öppna och sy ihop såret vid naveln eftersom det inte läker... ju längre tid det tar att läka desto längre tid måste han ha påse.
:down:

God morgon på er! Jösses vad ni skriver,ska man inte kunna åka,skaraborg-skåne,skåne-tyskland ,tysklanda -skåne o skåne -Skaraborg, på några dagar utan att man åste läse typ sidor o då var jag ändå inne en snabbis i går natt.
Hemma o helt slut i både kropp o knopp,dricker varm choklad sen ska jag däcka i min egen sköna säng för ryggen uppskattade inte gästsängen i skåne.
Så god natt!
Du kom ju aldrig förbi på kaffe och dobermanngos :mad::cry:

Klippt gräset, nu kaffe och vatten innan jag ska flytta hamocken och sen ta fram högtryckstvätten och köra rent plattorna. Maken har en downdag efter att ha pratat med läkaren och de vill eventuellt gå in och öppna och sy ihop såret vid naveln eftersom det inte läker... ju längre tid det tar att läka desto längre tid måste han ha påse.
:down:
Det ska han ju vara glad för ,så kanske han äntligen kan återgå till ett normalt levene.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Arbetsförmedlingen vill utreda vad jag har för verklig arbetsförmåga. Det välkomnar jag. Haken är att jag har fått ställa av min bil av... 10 11 12
Svar
228
· Visningar
19 084
Senast: mumin
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 522
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 218
Senast: Twihard
·
Samhälle I vårt kvarter löper gatan så att den slingrar sig fram, detta för att sänka hastigheten förstås. Inget konstigt där. Det är relativt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 964
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?