Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är någon sådan här "söka jobb aktivitet" som jag kräks på snart.
Urk, å så säger dom samma sak som man vet sisådär 100 gånger!
Är helt förvånad över att dom inte försökt sätta mig i något sånt, dom har hittills inte ens skrivit ut några jobbtips som jag måste söka :eek:

Sladden hade jag nog krävt tillbaka om han har den även om jag inte spelar xbox (du kanske vill sälja det en dag?), sådana är dyra, Ikeapåsarna (om det är dom blå) kostar bara 5kr/st.
Jo kollat upp sladdpriset å är ändå några 100 som dom kostar att beställa.
Får nog bli biltema eller rustapåsar isåfall, närmaste ikea är i Haparanda :mad:

Skulle kräva tillbaka allt som var mitt ändå, av ren princip bara :p
Hahaha han försökte det första gången vi gjorde slut, han hade gett mig ett köksbord som han inte använde, då bodde vi inte ihop men då vi gjorde slut så skulle han prompt ha tillbaks det, så jag gav fan i att ens ta isär det, då var det för jobbigt att ta det så då fick de vara kvar ;)

Sen blev vi tillsammans igen å flyttade sen ihop å använde aldrig bordet glömde dessutom ett bordsben hos pappa som han sen av misstag skickade till skroten :angel:

Köp Biltemas påsar nästa gång, bättre storlek, bättre material och dessutom ramlar dom ihop och är också billiga.
Dessutom finns biltema här, de gör inte ikea :p

Är ett vrak. Vaknade upp på Söder (:cautious:??) tog tuben till rätt sida av stan bland en massa morgonstressade människor. Kaoz alltså, människor är kaoz. Det är fan fel på folk. Gick hem och däckade i soffan men kom just på att vi ska plåta till bloggen 12.30. Fan.

Hahaha han försökte det första gången vi gjorde slut, han hade gett mig ett köksbord som han inte använde, då bodde vi inte ihop men då vi gjorde slut så skulle han prompt ha tillbaks det, så jag gav fan i att ens ta isär det, då var det för jobbigt att ta det så då fick de vara kvar ;)

Sen blev vi tillsammans igen å flyttade sen ihop å använde aldrig bordet glömde dessutom ett bordsben hos pappa som han sen av misstag skickade till skroten :angel:

Har ett rumsbord som jag och exet fick av hans bror.
Nu är jag trött på skiten och har skaffat ett annat, ska försöka pracka på exet det tänkte jag :angel:

Surt vilket som, var så glad att det gick smidigt när jag och mitt X delade på oss.
Bortsett från dom grejerna så gick det rätt smidigt, vi blev ovänner en eftermiddag, så åkte han till sitt gamla strul, kom hem sent (läs mitt i natten) och direkt biltema öppnade på morgon for han dit och köpte flyttkartonger och då jag kom hem på kvällen så hade han flyttat ut, bortsett från några grejer som han hämtade i omgångar å sen ja det jag hittat nu

Har ett rumsbord som jag och exet fick av hans bror.
Nu är jag trött på skiten och har skaffat ett annat, ska försöka pracka på exet det tänkte jag :angel:
haha, så kan man ju oxå göra ;)

Bortsett från dom grejerna så gick det rätt smidigt, vi blev ovänner en eftermiddag, så åkte han till sitt gamla strul, kom hem sent (läs mitt i natten) och direkt biltema öppnade på morgon for han dit och köpte flyttkartonger och då jag kom hem på kvällen så hade han flyttat ut, bortsett från några grejer som han hämtade i omgångar å sen ja det jag hittat nu

haha, så kan man ju oxå göra ;)
Att han sedan garanterat inte har plats för det är ju inte mitt problem :angel:

Hm, jag hade nog varit nojjig att han hade tagit saker som var mina om jag inte fick vara med när han packar ner sina saker.
I mitt fall var det jag som flyttade ut. :)

Hm, jag hade nog varit nojjig att han hade tagit saker som var mina om jag inte fick vara med när han packar ner sina saker.
de gjorde han först, typ kaffemaskinen som jag köpt, men då dealade vi med att jag fick behålla bänkdiskmaskinen oxå + att jag betalat lite för bilen som han såklart fick behålla, tror egentligen att jag kom bäst undan

de gjorde han först, typ kaffemaskinen som jag köpt, men då dealade vi med att jag fick behålla bänkdiskmaskinen oxå + att jag betalat lite för bilen som han såklart fick behålla, tror egentligen att jag kom bäst undan
Ja, det är ju det där. På ett sätt är det skönt att leva själv så man slipper dom där bekymren ifall det skulle ta slut. :p

Jag önskar att min veterinär hade ett telefonkösystem, jag vore en mycket mer harmonisk människa om jag fick mötas av bakgrundsmusik och "du har plats X i kön", istället för "tut-tut-tut" :meh:

Jo precis längtar nästan till att flytta till min lilla lilla 1:a, har suttit och nött inredningssidor och försökt fundera på hur jag vill inreda mitt EGET hem :love:
Själv sitter jag och försöker spara ihop pengar så jag kan köpa de möbler jag vill ha och inreda lite bättre än det är just nu. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka