Samma här! Telefontid två timmar på morgonen - när alla ringer som dårar för att komma fram. Dom svarar under dagen om dom har tid, men det är ju besök bokade så det är ju förståeligt att det sällan går att få tag på dom då, men jäklar vad frustrerande det är. Speciellt när han bad att jag skulle ringa idag för att stämma av läget, och han faktiskt behöver titta på katten igen, och dom har julstängt 17/12-4/1...Tur att ni fick komma in på nästa ställe i alla fall!
Är dessutom är det 14 mil till närmaste jouröppna djursjukhus... man ska inte ha djur här
Nu har jag börjat ringa distriktarna ifall det är något jag vill ha svar på rätt snabbt, valp/unghunden kan konsten att höja mattes blodtryck han har sen sista juni hunnit prova 3 olika veterinärställen!
Annars brukar de gå att maila våran klinik men det känns fel att maila om det är något man vill ha rådgivning om rätt snabbt, att boka t.ex. vaccination känns mer okey via mail, och då är jag ändå sån som hatar att prata i telefon!