Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar in här igen när jag till slut har en lugn dag :p Har varit i stallet, red ut en runda i det fina vädret :) (Apropå stallet så har det varit lugnt sen tjafset förra veckan, för er som kommer ihåg det jag skrev i förra tråden)

Resten av dagen kommer jag parkera mig i soffan. Har huvudvärk och är bara TRÖTT. Pepparkakor hjälper kanske mot det? Det skadar ju inte att testa :angel:

Åh, idag är en sån där dag när jag bara vill flytta min häst till ett annat stall.
Idag valde jag att longera min häst, mest för att se hur hon rör sig och hur tjock hon blivit nu när jag inte ridit aktivt på några veckor.
Då kommer det en och går på vägen, jag hälsar, personen hälsar knappt och tittar konstigt på mig och min häst utan att säga något... det var spontant då jag kände att det skulle varit skönt med ett eget stall om jag bara hade haft tiden och pengarna.... skit. :( :banghead:

Lyckan över det härliga vädret och en minishoppingrunda på stan byttes till ett fucking migränanfall :banghead:

Men jag är fortfarande nöjd med vädret :D

Har nyss avverkat en härlig långpromenad i stadsmiljö men strålande sol och minusgrader :love:

Ögonsatan gör ännu ondare nu men det är värt det! Det är så härligt att vara utomhus i sånt här väder :heart

Är du helt säker på att det är en inflammation?

Herpesvirus i ögat ger också symptom som smärta, dimmig syn, ljuskänslighet, synnedsättning mm.

Tittar på küren från Friends och gör en power point till en presentation jag ska hålla på tisdag. Sen måste jag bara öva också :wtf:

Haft en härlig stalldag i fina vädret. Sol, blå himmel och bäst av allt vindstilla! Fruset på grusvägarna så det blev en skrittur på nästan 2 timmar. Nu dusch och sen utgång med sambon

Dumma öga, dumma MS, dumma kropp, dumma öh jag visst inget mer att dumma mig över.

Men hur som helst, jag har ett misstänkt skov ( försämring av MS, inflammation i centrala nervsystemet ) på synnerven och det är på vänstra ögat, jag ser suddigt, ibland inget, ibland snurrar men just nu gör det mest ont. Känns som träningsvärk i ögat och snart funderar jag på att sy mig en piratlapp och plugga igen ögat!

Ska till nerulogen på tisdag så jag får allt stå ut några dagar till! Men irriterande och ont gör det iallafall!

Morr!!!

Så ofantligt dumt! Hoppas att det snart lättar lite :up:

Åh, idag är en sån där dag när jag bara vill flytta min häst till ett annat stall.
Idag valde jag att longera min häst, mest för att se hur hon rör sig och hur tjock hon blivit nu när jag inte ridit aktivt på några veckor.
Då kommer det en och går på vägen, jag hälsar, personen hälsar knappt och tittar konstigt på mig och min häst utan att säga något... det var spontant då jag kände att det skulle varit skönt med ett eget stall om jag bara hade haft tiden och pengarna.... skit. :( :banghead:

Om du har eget stall skulle aldrig folk promenera förbi eller vad menar du? :confused: Överhuvudtaget förstår jag inte grejen. Vissa människor hälsar, andra gör det inte. Varför skulle jag bry mig?

Hemkommen från stallet och Nova Lund. Skulle köpa en lila färgbomb på Lyko. Fanns rätt nyans inne? Självfallet inte. Fick köpa två andra för att blanda istället. Hoppas det blir bra för annars blev det onödigt dyrt :p
Ikväll ska jag iväg på dåligheter :devil: :angel: Men först dammsuga, äta och duscha. Allting kombinerat med dagens vintersport.

Om du har eget stall skulle aldrig folk promenera förbi eller vad menar du? :confused: Överhuvudtaget förstår jag inte grejen. Vissa människor hälsar, andra gör det inte. Varför skulle jag bry mig?
För att personen ifråga har sin häst i samma stall och är typ stallägaren men ändå inte... hälsar jag inte får jag skit för det senare... blir så lack på det. :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 862
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 460
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 301
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 728
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka