Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skönt med barnledig helg![]()
Den bh jag tänkt mig har löstagbara, men de är nog inte långa nog för att korsas. Och jag tänkte mer att gemet glider nerHar du ingen BH med löstagbara band? Då kan man lägga dom i kors i ryggen. Annars är kattstrypare bra! Eller ett vanligt gummiband.
Och nej det glider inte ner, det går inte! Gör det det måste du ha väldigt glappa BH-band och din BH sitta väldigt fel.
Den bh jag tänkt mig har löstagbara, men de är nog inte långa nog för att korsas. Och jag tänkte mer att gemet glider ner
Avskyr egentligen bh, använder mest yogatop eller sport-bh. Och allt jag har är typ utslitet men jag får sån ångest av att köpa nytt så det får vara.
Ska se, men jag är rädd att hon inte heller hinner.Hm inte tillräckligt långa.... du kanske kan förlänga dom med snöre bak? Eller skicka mamma och shoppa BH-band på Lindex imorgon? Har för mig att dom har förlängningar där?
Jag tror jag håller på att få munsår lagom tills älsklingen kommer hitjag hatar min jävla kropp (fet är den också) plus mina jävla mediciner
![]()
![]()
Just som jag trodde reparationen av en Volvo V70 T5 var klar visade det sig att det inte bara var frihjulet på generatorn som sagt upp sig utan troligen är ena kamaxeln av och då blir det ventilsallad och renovering av toppen också.![]()
Bara att få bort generatorn för att byta frihjulet som totalt fallit i bitar var ett projekt, fick ju plocka av servopump, slangar, styrdator, ac-kompressor mm. och det bara för att få bort en sketen generator och byta frihjulet som tog 2 minuter.
När jag sen skulle starta eländet lät den som en symaskin med noll och ingen kompression och det visade sig att den dels saknade olja, den halvliter jag sög ur liknade sirap eller tjära, oljefiltret var igenkloggat, ja mycket har jag sett men den här tog priset. "Jag fyllde på 2 liter olja för 2 månader sen och den var servad av en firma i våras", ja då är turbon slut om den druckit 2 liter olja på två månader och "servad", ja då byter man olja och filter också har jag fått för mig.
Imorgon lyfter jag toppkåpan och troligen toppen. Det här kommer att bli dyrt!
Tur det inte är min bil iallafall.
Jaa du, fan vet. "Värre har jag sett,,,,,,nångång,,,,,,men det vetefan,,,,,,," (Citerar "Macken-Roy".)Vad fasen har dom haft i för olja? Trätjära?
Jämtland hälsar!
Behöver du terapi nu?![]()
KramJag tror jag håller på att få munsår lagom tills älsklingen kommer hitjag hatar min jävla kropp (fet är den också) plus mina jävla mediciner
![]()
![]()