Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skönt med barnledig helg :up:

Ja nu blir det mer än 24 timmar som det var för 2 helger sedan :D

Jag är inte bortskämd med att vara barnledig och har aldrig varit det. Men nu helt plötligt så vill tydligen hans far ha honom varann helg, hela helgerna och inte bara några timmar dom helgerna. Lagomt tills det året grabben fyller 16.... Smart eller nej jag menar ju jättebra tänkt av honom! :angel:

Har du ingen BH med löstagbara band? Då kan man lägga dom i kors i ryggen. Annars är kattstrypare bra! Eller ett vanligt gummiband.

Och nej det glider inte ner, det går inte! Gör det det måste du ha väldigt glappa BH-band och din BH sitta väldigt fel.
Den bh jag tänkt mig har löstagbara, men de är nog inte långa nog för att korsas. Och jag tänkte mer att gemet glider ner ;)

Avskyr egentligen bh, använder mest yogatop eller sport-bh. Och allt jag har är typ utslitet men jag får sån ångest av att köpa nytt så det får vara.

Den bh jag tänkt mig har löstagbara, men de är nog inte långa nog för att korsas. Och jag tänkte mer att gemet glider ner ;)

Avskyr egentligen bh, använder mest yogatop eller sport-bh. Och allt jag har är typ utslitet men jag får sån ångest av att köpa nytt så det får vara.

Hm inte tillräckligt långa.... du kanske kan förlänga dom med snöre bak? Eller skicka mamma och shoppa BH-band på Lindex imorgon? Har för mig att dom har förlängningar där?

Jag tror jag håller på att få munsår lagom tills älsklingen kommer hit :cry: jag hatar min jävla kropp (fet är den också) plus mina jävla mediciner :cry: :cry:

Jag tror jag håller på att få munsår lagom tills älsklingen kommer hit :cry: jag hatar min jävla kropp (fet är den också) plus mina jävla mediciner :cry: :cry:

Ja dessa jävla mediciner! Jag tar mediciner för att sova, vakna, leva och orka! Och en annan för att bromsa min MS som gör att jag mer trött, får mer ont, sover dåligt och mår illa :crazy:

Provade vara utan mediciner ett år men då blev jag sämre och fick mer förändringar på MR så det var vackert bara att börja ta skiten igen :mad: :rage: :wtf:

Just som jag trodde reparationen av en Volvo V70 T5 var klar visade det sig att det inte bara var frihjulet på generatorn som sagt upp sig utan troligen är ena kamaxeln av och då blir det ventilsallad och renovering av toppen också. :mad:
Bara att få bort generatorn för att byta frihjulet som totalt fallit i bitar var ett projekt, fick ju plocka av servopump, slangar, styrdator, ac-kompressor mm. och det bara för att få bort en sketen generator och byta frihjulet som tog 2 minuter.
När jag sen skulle starta eländet lät den som en symaskin med noll och ingen kompression och det visade sig att den dels saknade olja, den halvliter jag sög ur liknade sirap eller tjära, oljefiltret var igenkloggat, ja mycket har jag sett men den här tog priset. "Jag fyllde på 2 liter olja för 2 månader sen och den var servad av en firma i våras", ja då är turbon slut om den druckit 2 liter olja på två månader och "servad", ja då byter man olja och filter också har jag fått för mig.

Imorgon lyfter jag toppkåpan och troligen toppen. Det här kommer att bli dyrt! :cool:
Tur det inte är min bil iallafall.

Orkade bara med ett avsnitt. Eftersom jag är nybadad och har en nybäddad säng är det läge att gå o lägga mig. Nattinatt!

Just som jag trodde reparationen av en Volvo V70 T5 var klar visade det sig att det inte bara var frihjulet på generatorn som sagt upp sig utan troligen är ena kamaxeln av och då blir det ventilsallad och renovering av toppen också. :mad:
Bara att få bort generatorn för att byta frihjulet som totalt fallit i bitar var ett projekt, fick ju plocka av servopump, slangar, styrdator, ac-kompressor mm. och det bara för att få bort en sketen generator och byta frihjulet som tog 2 minuter.
När jag sen skulle starta eländet lät den som en symaskin med noll och ingen kompression och det visade sig att den dels saknade olja, den halvliter jag sög ur liknade sirap eller tjära, oljefiltret var igenkloggat, ja mycket har jag sett men den här tog priset. "Jag fyllde på 2 liter olja för 2 månader sen och den var servad av en firma i våras", ja då är turbon slut om den druckit 2 liter olja på två månader och "servad", ja då byter man olja och filter också har jag fått för mig.

Imorgon lyfter jag toppkåpan och troligen toppen. Det här kommer att bli dyrt! :cool:
Tur det inte är min bil iallafall.

Vad fasen har dom haft i för olja? Trätjära?

Vad fasen har dom haft i för olja? Trätjära?
Jaa du, fan vet. "Värre har jag sett,,,,,,nångång,,,,,,men det vetefan,,,,,,," (Citerar "Macken-Roy".)

Det som fanns på botten av filterkoppen kändes som fin sand mellan fingrarna. :wtf:

Har han tur så är cylindrarna okej, om inte så blir det en utbytesmotor och DÅ blir det riktigt-riktigt dyrt. Jag ska gå ner med endoskopet imorgon och kolla runt lite innan jag lägger ner för mycket krut på maskin.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 891
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 487
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner