Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skolbussen inställd och vägarna är ett lager av glansis... Yngsta fick åka med kompisen till skolan, de har fyrhjulsdrift och tung arbetsbil, säkrare än min! :up: Sen ska jag få ut dottern till sin buss... Farligast blir att ta sig över vägen...

Skolbussen inställd och vägarna är ett lager av glansis... Yngsta fick åka med kompisen till skolan, de har fyrhjulsdrift och tung arbetsbil, säkrare än min! :up: Sen ska jag få ut dottern till sin buss... Farligast blir att ta sig över vägen...

Usch, det har redan varit en olycka här utanför Avesta. Jag hoppas det blivit bättre tills särbon närmar sig (det tar ett tag att åka hit från Knäred plus att han ska stanna till vid deras kontor i Göteborg så han kan inte snabbaste vägen heller).

Så på tåg nummer ett! Fick springa till bussen, inte jättekul med stora resväskan, ryggsäck med dator och en kasse .. :meh:

Hur som, igår, hur trevligt som helst! Lagade mat tillsammans, pratade skrattade, kollade julkalendern medan vi åt, slappa i soffan och pratade lite mer, om familjer mm. Sen skönt mys :love: prata en massa mer, och lite mer mys efter det ;) vid halv ett var nog klockan nästan när vi släckte, å stackaren skulle upp 03.40 :( och det gick rätt bra att sova, han var inte allt för kramigt närgående även om vi låg så vi kunde röra vid varandra :grin:

Sen skönt mys :love: prata en massa mer, och lite mer mys efter det ;)

Åh snälla Gud låt det bli fredag NU! Var min första tanke när jag läste det du skrivit sedan kom jag på mig själv att jag är rätt oartig som tänker så!

Så grattis till myset! Skönt att du kunde sova, härligt att du kom med tåget, hoppas att detta blir något för nog låter det som att det går vägen nu va :love:

Mutter, mutter, fredag....

:p

Usch, det har redan varit en olycka här utanför Avesta. Jag hoppas det blivit bättre tills särbon närmar sig (det tar ett tag att åka hit från Knäred plus att han ska stanna till vid deras kontor i Göteborg så han kan inte snabbaste vägen heller).

Uff, hoppas han håller sig på större vägar!

Åh snälla Gud låt det bli fredag NU! Var min första tanke när jag läste det du skrivit sedan kom jag på mig själv att jag är rätt oartig som tänker så!

Så grattis till myset! Skönt att du kunde sova, härligt att du kom med tåget, hoppas att detta blir något för nog låter det som att det går vägen nu va :love:

Mutter, mutter, fredag....

:p
Hahaha du är för go du! :love:

Ja jag hoppas också det här går vägen! Känns så himla härligt just nu! Och skönt vi hann ses innan jag åkte bort.
Han va så gullig imorse, han hade med sig nån soppa han skulle ha till lunch, men så frågade han om han kunde få byta till sig matlådan som blev över från igår för han tyckte det var så gott :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 893
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 489
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 753
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka