Du säger inte att du är förkyld?
Krya på dig snabbtoch kom ihåg att alkohol i valfri form öppnar bronkerna
plus att det blir mycket trevligare att vara sjuk
![]()
Några rediga glas whisky sätter igång verksamheten igen - säger inte emot dig där!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du säger inte att du är förkyld?
Krya på dig snabbtoch kom ihåg att alkohol i valfri form öppnar bronkerna
plus att det blir mycket trevligare att vara sjuk
![]()
Ja just ja, det var ett godståg som hade spårat ur! Stackare, det är kringelkrokvägar det...Tydligen blir det buss mellan Örebro och Lindesbergtågbanan är trasig där emellan
![]()
Ja jag hoppas jag inte blir åksjuk och att vi inte blir allt för senaJa just ja, det var ett godståg som hade spårat ur! Stackare, det är kringelkrokvägar det...Själv laddar jag för seminarier...
Kaffe och choklad är bra hjärnmat...
![]()
![]()
Det var ovanligtTydligen blir det buss mellan Örebro och Lindesbergtågbanan är trasig där emellan
![]()
Här i Hallsberg regnar det. Vi har stått här hur länge som helst nuDet var ovanligt
Ska ta mig hem från Lindesberg snart tänkte jag, halt som attan är det
Regn här också, uppepå ett tunt lager is. Chefen körde nyss iväg med 12 m långa rör som ska till Ackis, dvs han ska ta sig upp på åsen till Dag Hammarskjölds väg. Han har ett överhäng på typ 3 m bak på bilenHär i Hallsberg regnar det. Vi har stått här hur länge som helst nu![]()
Usch, då har jag hellre isen på backen redan.. hoppas han tar det lugnt!Det kommer isregn här... och kl 1-varningen för halka ligger kvar under hela natten så jag hoppasär försiktig.
Då står vi i Örebro och väntar på bussenkallt som satan...
Haha tills dess har jag frusit ihjälDu får säga till om särbon ska hämta upp dig, han åker snart från Gbg![]()
Usch, då har jag hellre isen på backen redan.. hoppas han tar det lugnt!