Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter inte roligt allaJag har gjort en tabbe för längesen, som jag tyckte var sjukt pinsam och jag skämdes ihjäl när det inträffade, nu hade jag i princip "glömt bort" då kommer det en och hånar mig om det för att den tycker det är roligt.... och sen då det här med "kompisen"...
Nä, men nu ska ja sova ska åka 5 imorrn...Låter inte roligt alla![]()
Hoppas det känns lite bättre imorgonNä, men nu ska ja sova ska åka 5 imorrn...
Har haft en sån "vän" i mitt liv (som din förstnämnde) som också tyckte det var kul att hånas över saker som man inte ville bli påmind om... behöver jag tala om att vi inte är vänner längreJag har gjort en tabbe för längesen, som jag tyckte var sjukt pinsam och jag skämdes ihjäl när det inträffade, nu hade jag i princip "glömt bort" då kommer det en och hånar mig om det för att den tycker det är roligt.... och sen då det här med "kompisen"...
Får hoppas det, imorrn ska jag köra 24m i Göteborg.Hoppas det känns lite bättre imorgon
Tja, den som hånade är inte ens en vän till och börja med till mig, kan väl avslöja att det är en kollega, som jag alltid funnit svår att läsa....Har haft en sån "vän" i mitt liv (som din förstnämnde) som också tyckte det var kul att hånas över saker som man inte ville bli påmind om... behöver jag tala om att vi inte är vänner längre
Men det tog tid att "bli av" med den vännen, då denne var heeelt oförstående på att jag tog illa vid mig fastän jag talade om (i klarspråk rätt ut) hur jag kände och varför
Jag ville bara tala om att jag förstår hur du känner dig och skickar en cyberkram!
Försök att bli av med dessa "vänner", dom är inget att ha i sin närhet![]()
Ät inte för många så du inte orkar...Nu kom![]()
Här ska ätas räkor![]()
Fan, känslolösa människor kan fara och flyga dit pepparn växer.
Jag har blivit hånad och när jag berättar det för en så kallad "kompis" (ingen kompis längre i mina ögon), så säger denne att jag ska skita i det och skrattar åt det, sa det på ett så okänsligt vis så jag tog mer illa vid mig och sa rätt ut att det inte är något att skratta åt... tror nog jag ska radera den kompisens nummer i telefonen, behöver inga sådana personer i mitt liv har nog med problem utan hjälp från så kallade kompisar....![]()
Uppdatering: Den motorn är körd, torrskuren pga. avsaknad av olja. Antingen en begagnad motor från skroten eller också skrota den, han skulle fundera. Ett hett tips från coachen är att kanske lyfta på oljestickan ibland.Jaa du, fan vet. "Värre har jag sett,,,,,,nångång,,,,,,men det vetefan,,,,,,," (Citerar "Macken-Roy".)
Det som fanns på botten av filterkoppen kändes som fin sand mellan fingrarna.
Har han tur så är cylindrarna okej, om inte så blir det en utbytesmotor och DÅ blir det riktigt-riktigt dyrt. Jag ska gå ner med endoskopet imorgon och kolla runt lite innan jag lägger ner för mycket krut på maskin.
Min gamla V70 var asbra för på den blinkade oljelampan till i tvära högerkurvor ibland, då var det lagomt att fylla på oftastUppdatering: Den motorn är körd, torrskuren pga. avsaknad av olja. Antingen en begagnad motor från skroten eller också skrota den, han skulle fundera. Ett hett tips från coachen är att kanske lyfta på oljestickan ibland.![]()