Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har gjort en tabbe för längesen, som jag tyckte var sjukt pinsam och jag skämdes ihjäl när det inträffade, nu hade jag i princip "glömt bort" då kommer det en och hånar mig om det för att den tycker det är roligt.... och sen då det här med "kompisen"...
Låter inte roligt alla :(

Kaffe gjorde inte jobbet idag, blivit vila och sova idag. Men fått bort några saker jag skulle göra och känner mig lite mer som människa ikväll, så det känns bra. Hästarna har kunnat gå i stora hagen hela veckan eftersom det varit hårt i backen så har varit nöjda även utan att jag har roat dem.

Jag har gjort en tabbe för längesen, som jag tyckte var sjukt pinsam och jag skämdes ihjäl när det inträffade, nu hade jag i princip "glömt bort" då kommer det en och hånar mig om det för att den tycker det är roligt.... och sen då det här med "kompisen"...
Har haft en sån "vän" i mitt liv (som din förstnämnde) som också tyckte det var kul att hånas över saker som man inte ville bli påmind om... behöver jag tala om att vi inte är vänner längre :angel:
Men det tog tid att "bli av" med den vännen, då denne var heeelt oförstående på att jag tog illa vid mig fastän jag talade om (i klarspråk rätt ut) hur jag kände och varför :banghead:

Jag ville bara tala om att jag förstår hur du känner dig och skickar en cyberkram!
Försök att bli av med dessa "vänner", dom är inget att ha i sin närhet :mad:

Har haft en sån "vän" i mitt liv (som din förstnämnde) som också tyckte det var kul att hånas över saker som man inte ville bli påmind om... behöver jag tala om att vi inte är vänner längre :angel:
Men det tog tid att "bli av" med den vännen, då denne var heeelt oförstående på att jag tog illa vid mig fastän jag talade om (i klarspråk rätt ut) hur jag kände och varför :banghead:

Jag ville bara tala om att jag förstår hur du känner dig och skickar en cyberkram!
Försök att bli av med dessa "vänner", dom är inget att ha i sin närhet :mad:
Tja, den som hånade är inte ens en vän till och börja med till mig, kan väl avslöja att det är en kollega, som jag alltid funnit svår att läsa....

Vem var det som bodde i Kungsbacka nu igen? Jag ska dit imorrn, så jag kan tänka på rätt person, tror inte jag kommer ha tid att träffas/ses, lär gå i ett imorrn då det är fredag och panik panik med allt. :crazy:

Fan, känslolösa människor kan fara och flyga dit pepparn växer.
Jag har blivit hånad och när jag berättar det för en så kallad "kompis" (ingen kompis längre i mina ögon), så säger denne att jag ska skita i det och skrattar åt det, sa det på ett så okänsligt vis så jag tog mer illa vid mig och sa rätt ut att det inte är något att skratta åt... tror nog jag ska radera den kompisens nummer i telefonen, behöver inga sådana personer i mitt liv har nog med problem utan hjälp från så kallade kompisar.... :(

Kram <3

Sov gott buke, nu ska ja sova, ska åka hemifrån kl 5 imorrn, då ska jag bara iväg och hämta släpet som inte fick plats här hemma, sen drar vi mot Götet.
12390975_1158689607495217_6317129284269483751_n.jpg

Ni skulle sett minen på min systerson när han öppnade sitt paket idag :love: han fick en 60*40-poster av en bild jag tog på honom i somras när han hoppar med sin bmx på banan. Han blev helt stum av förundran och lycka! Vi är osams då och då, han har humör med råge ;) men han är allt min lillgrabb ändå :heart systerdotter fick modelleringsverktyg till sugarpaste, tror nog det kommer skickas iväg en ansökan till årets sockerbagare så småningom ;)

A fick förutom alla deras utsorterade spel en massa bra saker, det mesta med tema Frost :D

Jaa du, fan vet. "Värre har jag sett,,,,,,nångång,,,,,,men det vetefan,,,,,,," (Citerar "Macken-Roy".)

Det som fanns på botten av filterkoppen kändes som fin sand mellan fingrarna. :wtf:

Har han tur så är cylindrarna okej, om inte så blir det en utbytesmotor och DÅ blir det riktigt-riktigt dyrt. Jag ska gå ner med endoskopet imorgon och kolla runt lite innan jag lägger ner för mycket krut på maskin.
Uppdatering: Den motorn är körd, torrskuren pga. avsaknad av olja. Antingen en begagnad motor från skroten eller också skrota den, han skulle fundera. Ett hett tips från coachen är att kanske lyfta på oljestickan ibland. :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 911
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 493
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 757
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka