Jag och älsklingen ska åka till Tunatutten och Norra Backa och handla idag... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att det var hans bil och inte din
Du kan stryka "medelålders", det räcker med "män"![]()
Har hon hoppat över?Sitter på jobbet och har fått sova rätt ordentligt i soffan, känns skönt att inte vara helt slut.
När jag kommer hem ska jag longera Annie, vågar inte riktigt släppa henne lös om hon hoppar över igen![]()
Har hon hoppat över?![]()
Jag hade en sköthäst en gång i tiden, som hoppade ut ur hagen och gick in i boxen. Så en period fick de ha henne på Box dygnet runtSitter på jobbet och har fått sova rätt ordentligt i soffan, känns skönt att inte vara helt slut.
När jag kommer hem ska jag longera Annie, vågar inte riktigt släppa henne lös om hon hoppar över igen![]()
Jag hade en sköthäst en gång i tiden, som hoppade ut ur hagen och gick in i boxen. Så en period fick de ha henne på Box dygnet runt![]()
Vilken fulingJag släppte henne i paddocken i torsdags så hon kunde busa av sig när halkan släppt. Hon busade lite och hoppade sen elegant ut ur paddocken och sen in i hagen![]()
Vilken fuling![]()
Är nog glad att min pålla inte fått för sig att göra så när jag haft henne lös i paddocken, men klart tanken har funnits. Tur det gick bra och att hon inte rymde.Jag borde nog ha blivit arg men jag skrattade så mycket så jag kunde inte ens låtsas
Hämtade ut henne från hagen och gick något varv i paddocken innan hon fick återgå till att umgås med sin nya kompis dock![]()
Bittert minns jag att jag fick gå en universitetskurs i utfodring och hästens matsmältning för att mitt ex skulle ta mina fodertankar på allvar.ja men jag visste inteför vad jag sa dög tydligen inte
![]()