Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
:rofl: Tur att det var hans bil och inte din :sneaky:

Du kan stryka "medelålders", det räcker med "män" :meh:

Typ :meh: självklart kan du inte ha rätt eller veta något när det kommer till hus och bilar för du är ju tjej :banghead: även fast det enda logiska vore att man har rätt.

Sådana här logik kamper fick jag ha konstant: jag påpekar att vattnet inte borde rinna ut över hela golvet efter dusch/bad (sex månader gammalt badrum med våtrums matta, vattnet stod runt toan som är skruvad igenom i sex månader mao). Exet tyckte att det ska det visst, det gör det hos din pappa. Jag påpekade att det är fel på hans avlopp (det vet jag att han har sagt till exet ett antal ggr också). Exet vägrar ge sig och total vägrar att hjälpa mig ta av fronten på badkaret.

Det är ju liksom inte ens logiskt att badrummet ska stå vattenfyllt varje gång man duschar/badar. I slutändan var några vänner på besök från Norrland och hjälpte mig både med badkar och installation av badrumslampan :love: (tog 30 min totalt) exets svar om det nu inte så blöta badrummet: ja men jag visste inte :crazy: för vad jag sa dög tydligen inte :wtf::turd:

Lyssnar på musik och är pigg trots att sambon kom hem runt 23-24-tiden från sitt julbord. Hur mycket han druckit hördes redan innan han ens kom in i huset, och då har vi vårt sovrum på andra sidan av huset O_o Sen sambon kom hem så har det inte varit en lugn stund för någon drack för mycket :angel: Men jag känner mig tillräckligt pigg för att snart starta dagen en smula. Vi ska dessutom fira mini-julafton i eftermiddag med mina svägerskor med familjer så hur det ska gå med sambon vette tusan :crazy:

Sitter på jobbet och har fått sova rätt ordentligt i soffan, känns skönt att inte vara helt slut.
När jag kommer hem ska jag longera Annie, vågar inte riktigt släppa henne lös om hon hoppar över igen ;)

Sitter på jobbet och har fått sova rätt ordentligt i soffan, känns skönt att inte vara helt slut.
När jag kommer hem ska jag longera Annie, vågar inte riktigt släppa henne lös om hon hoppar över igen ;)
Jag hade en sköthäst en gång i tiden, som hoppade ut ur hagen och gick in i boxen. Så en period fick de ha henne på Box dygnet runt O_o

Jag hade en sköthäst en gång i tiden, som hoppade ut ur hagen och gick in i boxen. Så en period fick de ha henne på Box dygnet runt O_o

Hon har inte hoppat ut ur hagen som tur är. Igår tog stallägaren in sin häst och lämnade Annie kvar med sitt lunchhö, då stod hon också kvar så jag hoppas det bara var lite överskottsenergi.

@athena_arabians good luck and have fun :laugh: jag och mamma var upp till Ludvika en snabb sväng igår vid elva, helt knökfullt i hela stan! Inte en parkering att finna... Tillslut fick lånade vi en väns företagsparkering då vi inte hittade nån annan..

Äter pepparkaksdeg innan frukost. Man får göra det när man är vuxen :D

Blev klart mindre glad nör jag upptäckte att maken använt en blå blom tekopp igår (vilket han så klart får ;) ) ställt den i diskhon och sen ställt en emaljerad kaffepanna ovanpå :rage: Jag är rätt rädd om de kopparna, vilket han vet, de är dyra också, det vet han med... Får bli en Allvarlig Anmärkning när han klivit upp.. Ska det vara så jäääääävla svårt att tänka liite på vad man gör och titta på vad man håller på med! VAVAVAVAVA :banghead:

Jag borde nog ha blivit arg men jag skrattade så mycket så jag kunde inte ens låtsas ;)
Hämtade ut henne från hagen och gick något varv i paddocken innan hon fick återgå till att umgås med sin nya kompis dock :)
Är nog glad att min pålla inte fått för sig att göra så när jag haft henne lös i paddocken, men klart tanken har funnits. Tur det gick bra och att hon inte rymde. :)

Försöker ta julbilder. Går sådär.
12362517_568190146669462_2237355_n.jpg

Dricker kaffe :d och lyssnar på den hormonstinna hanhunden som talar om med ett evigt lågt gnällande att granntiken är i höglöpet :meh:
Är så oerhört trött på alla leriga tassar här hemma! Hur ska man överleva?! :yuck:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 892
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 487
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V