Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat julkalendern, blev 3 avsnitt på rad då jag inte hunnit se dom :) Här är det 6.6 grader ute, och 23.5 inne :love: Hade dock gärna sett lite snö :meh:

Ringde ex för att få tag i dotra
De sov visst fortfarande kl 11:30
Själv har jag varit vaken sen 05.
Nu rasta hunden sen ta en powernap och försöka göra lite annat.
Bara en julklapp att köpa och det är dotterns.
Eller ja hon ska få ett par saker till utöver den hon önskade sig men de är klara

Ungefär så :D sa jag att jag känner mig väldigt fri och lätt nu? Nu efteråt har jag förstått vilken bromskloss han var och känslan över att vara med honom hemma kan väl liknas med att vandra i sirap (jag vill ju få grejer gjorda ju, och inte vill jag behöva stå och peka på precis allt hela tiden heller).
Förstår precis vad du känner när du klivit ur sirapen, hejja dig. :)

Jag har haft chefer som fungerat likadant, inget fick förändras, allting skulle gå som på farfars tid, behöver jag säga att dom företagen inte finns längre. :D

Har ändrat kod i två cron-script så nu gör programmet som jag vill. Kul att ha byggstenar att jobba med så slipper man hacka all kod från scratch. :)

Startat tvättmaskin nr 2, startat diskmaskinen ,plockat bort huliganernas studsmatta,bäddat rent i min och makens säng, skurat handfatet, klippt klorna på hunden! Borde skura toan och 1000 saker till vad gäller städning men luften gick ur mig :meh:! Haft en jobbig vecka med övertid på jobbet och en mage som säckade ihop totalt ! Hur ofta städar ni ? Maken fick ut de två huliganerna en stund i skogen !

Startat tvättmaskin nr 2, startat diskmaskinen ,plockat bort huliganernas studsmatta,bäddat rent i min och makens säng, skurat handfatet, klippt klorna på hunden! Borde skura toan och 1000 saker till vad gäller städning men luften gick ur mig :meh:! Haft en jobbig vecka med övertid på jobbet och en mage som säckade ihop totalt ! Hur ofta städar ni ? Maken fick ut de två huliganerna en stund i skogen !
Alldeles för sällan!

Hur ofta städar ni ?
Städar?

giphy.gif

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 888
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 487
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka