Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är karlar en riktig hit ibland!??
Min var nästan lika duktig, min fords ena framhjul skakade,då bilen modellen är känd för ovala bromsskivor bad jag honom titta på bilen,åkte till jobbet i hans bil,kom hem o frågade vad det var för fel på min bil,svar; bromskivan är oval.
Ok,så jag körde som vanligt med bilen och bla på Essingeleden i full fart.
Dagen efter lånade han min bil ner till centrum (ca 1km) och ringer hem o vill bli hämtad,varför ?? Jo bilen hade tappat ett framdäck
Så självklart fick han skäll för att han inte skruvat åt bultarna efter kollen någon dag tidigare,och då säger idioten,men jag skrüvade inte av något däck! Hur kan man då se att bromskivorna är ovala,jo man gissar
Hade han åtminstone tittat så hade han sett att det saknades bultar o att däcket var löst.
Sa jag att han är polis![]()
Jag är alltid trevlig, även när jag är otrevligJust ja, det var DU! Jag tänkte idag på "den-där-bukefalisten-som-bor-i-Kungsbacka" när jag var på Hällingsjövägen 51 vid Skanskas bygge och levererade.
Jag vet att det inte var tvång, men jag kan ändå tänka på den som bor där och tänka att det hade varit trevligt om jag inte hade haft så fullt upp.![]()
![]()
![]()
Ursäkta men jag garvade faktiskt, hur lat och trög får man vara egentligen?? Jag ser Homer Simpson framför mig för då spelade han i samma division ang. lat och trög.![]()
Slöar i soffan med Pang i bygget på tvn och datorn (och buke) i knät.
Fått reda på idag att min Crohns börjat ge sig till känna igen genom ganska förhöjda calprotectin-värden (inflammationsvärden i tarmen) och börjar inse att tröttheten jag har inte bara beror på depressionen med andra ord.
Ett ex till mig spräckte hela motorblocket på sin bil genom att använda rent vatten som kylarvätska.
Själv har jag rent fysiskt fått dra startkablar ur händerna på min farbror när jag skulle hjälpa honom att starta en urladdad bil. Han vägrade nämligen att lyssna på hur de skulle kopplas - själv var jag lite osäker eftersom det var första gången och läste anvisningarna, vilket verkar vara svårt för vissa medelålders män.