Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror väl på vad det okända är för något.Funderar på om det är nu man ska ta ett kliv ut i det okända
Det är sant, men ibland måste man ju våga göra något för att vinnaBeror väl på vad det okända är för något.
Jo, det är ju det där. Lite därför jag undrade vad för slags okänd det var, om det var ett okänt stup eller bara något okänt nytt i livet. Äh, jag är dålig på att förklara...Det är sant, men ibland måste man ju våga göra något för att vinna
Bara något jag aldrig gjort tidigare, som den mes jag ärJo, det är ju det där. Lite därför jag undrade vad för slags okänd det var, om det var ett okänt stup eller bara något okänt nytt i livet. Äh, jag är dålig på att förklara...
@LadyCovergirl och ni andra som inte gillar att slå in julklappar:
Enligt expressen är detta sättet att slå in julklappar på på nolltid, jag är tveksam men kanske värt ett försök.
http://www.expressen.se/tv/omtalat/sla-in-dina-julklappar-pa-nolltid/
Ja, sånt kan vara lite läskigt, men jag är övertygad om att det kommer gå bra även om det känns läskigt. Har själv haft några sådana tillfällen, så jag kan ana lite hur det kan kännas.Bara något jag aldrig gjort tidigare, som den mes jag är
För det kan gå så sjukt mycket åt skogenJa, sånt kan vara lite läskigt, men jag är övertygad om att det kommer gå bra även om det känns läskigt. Har själv haft några sådana tillfällen, så jag kan ana lite hur det kan kännas.
Det ska man inte tänka på, för om man ska tänka på det, då kommer man aldrig komma någon vart.För det kan gå så sjukt mycket åt skogen
Haha mina paket slår nog rekord i sämsta inslagningen. De ser ut som Hej kom och hjälp mig typ.
Tycker inte det är så kul och då blir jag stressad att det ska gå fort-och resultatet blir därefter![]()
Men det okända är läskigtDet ska man inte tänka på, för om man ska tänka på det, då kommer man aldrig komma någon vart.
T ex om jag skulle tänka på det, rörande att köra lastbil, då skulle jag nog inte ens våga ge mig ut och köra. För varje dag kan gå åt helvete, en lastbil som frontalkrockar med mig så jag dör eller liknande.
Istället får man se till så att det inte går åt helvete och fokusera på vad är det värsta som kan hända och sen komma fram till hur man löser det.
För varje gång som man vågar utmana sig själv stärks självförtroendet lite, jag har varit en riktig fegis men blivit lite modigare och modigare, än är det långt ifrån "perfekt" men en bit på vägen.
Kan jag, så kan du. Kämpa och våga, jag tror på dig.![]()
Urk säg inte så! Mamma å min bonusfarsa hjälpte mig igår och då hade dom lämnat syrran hemma med magsjukaKänner mig lite illamåendehoppas jag inte håller på o bli sjuk!!
Oavsett om det är läskigt eller kan gå åt helvete, utmanar vi oss inte själva kommer vi aldrig komma någon vart i livet. Jag må ha ett helvete nu, men jag ska banne mig ta mig igenom detta också på något sätt, även om det är läskigt att möta sig själv.Men det okända är läskigt![]()
Förhoppnings viss dör jag inte, men man vet ju aldrigOavsett om det är läskigt eller kan gå åt helvete, utmanar vi oss inte själva kommer vi aldrig komma någon vart i livet. Jag må ha ett helvete nu, men jag ska banne mig ta mig igenom detta också på något sätt, även om det är läskigt att möta sig själv.
Det gäller att ändra tankemönstret, vad är det värsta som kan hända? Kommer jag dö? Man måste själv inse att det inte är så farligt/läskigt som man själv först trodde. Om du har någon vän som kan stötta dig första gången, så ta hjälp.
Det är alltid lättare ihop med någon annan, är man själv krävs mycket övertalning och mod till sig själv.
Nej du kommer inte dö, i alla fall inte av det. Det är jag övertygad om, så det så.Förhoppnings viss dör jag inte, men man vet ju aldrigDet lär märkas
![]()