Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det värsta är att jag mår illa när jag äter :arghh: Normalt måste jag äta fem gånger om dagen, nu får jag tvinga i mig mat någon gång om dagen
Känner igen det där, när man försöker äta och får kväljningar för varje tugga, usch.. själv sitter jag här och dricker te för jag är inte sugen på att äta något nu.

Jag tror säkert dina syskon också mår dåligt ibland! De flesta har ju en fasad som de visar utåt.

Skälv har jag precis börjat med medicin mot deprition, vilket jag inte trodde att jag var...
Jo, det är väl så, men känns ändå som jag är det svarta fåret i syskonskaran som alltid ska ha otur (i alla fall när det gäller partnerbiten samt vänner).. vet även att båda min syskon varit mer favoriserade av mamma än vad jag har varit... så jag är nog väldigt avundsjuk på det mesta just nu...

Det värsta är att jag mår illa när jag äter :arghh: Normalt måste jag äta fem gånger om dagen, nu får jag tvinga i mig mat någon gång om dagen
Har du precis börjat med antidepp så är det nog medicinen
Det går över.

Själv är jag ensam totalt på jul.
Har inte känt glädje över nåt på år.
Förutom min underbara dotter då som är i tonåren med allt vad det innebär.
Mina föräldrar och min syster är döda så det blir film soffa och godis i jul.
De flesta av mina vänner har försvunnit tack vare vårdnadstvisten som fortfarande pågår.

Jag tycker det låter som om du kan ha en deprition
Var längesen det hände nu, men vet att det har hänt. Oftast har det hängt ihop med min IBS att jag inte vill äta, som igår när vi var iväg och fikade åt massa gott men fick skynda mig hem sista biten för det tryckte på där bak. Hade riktigt ont i magen, inte alls trevligt. :(

Har du precis börjat med antidepp så är det nog medicinen
Det går över.

Själv är jag ensam totalt på jul.
Har inte känt glädje över nåt på år.
Förutom min underbara dotter då som är i tonåren med allt vad det innebär.
Mina föräldrar och min syster är döda så det blir film soffa och godis i jul.
De flesta av mina vänner har försvunnit tack vare vårdnadstvisten som fortfarande pågår.
Fast jag har varit utan matlust i flera månader tidigare, utan att äta mediciner :(

Jobbigt att vara själv över jul :(

Var längesen det hände nu, men vet att det har hänt. Oftast har det hängt ihop med min IBS att jag inte vill äta, som igår när vi var iväg och fikade åt massa gott men fick skynda mig hem sista biten för det tryckte på där bak. Hade riktigt ont i magen, inte alls trevligt. :(
Men då finns det en anledning till den förlorade matlusten. Men att du mår så dåligt i övrigt, det ska du inte behöva göra! Utan det finns hjälp att få

Men då finns det en anledning till den förlorade matlusten. Men att du mår så dåligt i övrigt, det ska du inte behöva göra! Utan det finns hjälp att få
Jag vet inte, när jag är på jobbet känns allt normalt, det är när jag kommer hem och har tid att tänka som allt kommer, vet inte om jag kanske överreagerar..

Det är ju det roligast som finns!
jag köpte nytt papper och nytt snöre idag och jag har redan packat in alla mina så nu vill jag köpa flera så jag kan packa in mer :D

Du kan få komma hit och packa in mina ;) Jag tycker det är så tråkigt så det där med snören och sånt stryker på foten direkt. Packar in halvbra och smackar på en etikett, min familj och vänner är vana som tur är :)

Det är MÖRKT ute fast klockan närmar sig tio på förmiddagen.
Blä.
Jag är inte det bittersta sugen på att gå ut och köra ved.

Känner igen det där, när man försöker äta och får kväljningar för varje tugga, usch.. själv sitter jag här och dricker te för jag är inte sugen på att äta något nu.
Tips till er bägge, köp näringsdryck på apoteket och sug i er. Det är lättare att svälja än mat mär man ingen aptit har, men man får i sig lite näring ändå. Det gör det lite lättare och man går inte ner sig lika mycket, återhämtningen blir lättare.
Instämmer i kören om att du norde träffa läkare och att du låter deprimerad. Det finns rätt bra hjälp att få, finns ingen anledning att må som du gör, inte ens för att att det är jul :)

Svor igår över att vi inte beställt julklapparna till svågerns barn på nätet. Döm om min lycka när jag inser att jag fortfarande hinner!
Nu måste jag bara kolla med svägerskan att hennes morsa inte snott ännu en bokserie jag börjat köpa till barnen.. Hennes mamma gör gärna det, oavsett vad jag köper tar hon efter :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 874
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 479
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 302
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 744
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka