Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är fortfarande sjuk. Febern har gått ner men jag är helt väck. A är hos mormor och är krasslig men inte lika illa som jag. Har tagit fram halstabletter att suga på, det både dämpar hostan och ger kroppen lite sött. Funderar på att förflytta mig till soffan sen, där kan jag ha balkongdörren öppen och få mer frisk luft.
Mvh en ynklig Ninnurur

Tips till er bägge, köp näringsdryck på apoteket och sug i er. Det är lättare att svälja än mat mär man ingen aptit har, men man får i sig lite näring ändå. Det gör det lite lättare och man går inte ner sig lika mycket, återhämtningen blir lättare.
Instämmer i kören om att du norde träffa läkare och att du låter deprimerad. Det finns rätt bra hjälp att få, finns ingen anledning att må som du gör, inte ens för att att det är jul :)
*får kväljning* åh fy näringsdryck :yuck: har provat men fy aldrig mer smakade vidrigt... :yuck:

@LadyCovergirl och ni andra som inte gillar att slå in julklappar:
Enligt expressen är detta sättet att slå in julklappar på på nolltid, jag är tveksam men kanske värt ett försök.
http://www.expressen.se/tv/omtalat/sla-in-dina-julklappar-pa-nolltid/
Vet jag tyckte när jag såg det första gången att det ser ut som det går lika fort för mig att slå in på "vanligt" vis än det som är i videon, men kanske går det fortare när man lärt sig?

Asså kanonbra dag att bara bakis på? Hahaha fucking kaozdag på stan pga kaozjul på g... Skjut mig

Dessutom fick jag ett sms från en bekants pojkvän som jag fö har noll kontakt med som bara "kan du ordna halva priset på en Marc Jacobs plånbok åt mig som min tjej önskar sig".
Öhm nej?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 874
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 479
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 302
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 744
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka