Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Moder natur sa "god morgon" med denna vackra soluppgång, så fina färger nu när det är frost ute. :love:
12321145_1155677004463144_6566951140196247685_n.jpg

Igår när jag nattfodrade låg Annie ner och sov. Det är så skönt att hon redan slappnat av såpass :heart

Idag nyper det lite i kinderna när man är utomhus. Hästarna är ute och boxen mockad, nu blir det frukost och värme innan det är dags för häst- och stallpyssel :)

Dags för frukost nummer 2 känner jag. Får nog bli lite rostat bröd. Äntligen fungerar dessutom mitt pusselspel på datorn igen! Eller det har fungerat tidigare, sen kom windows 10 och krånglade så grafiken blev helt fucked up när jag hade datorn ikopplad med tvn, så inte spelat på ett tag, idag provade jag igen, för datorn hade nån megastor uppdatering på hela win 10 igår ikväll och det verkar ha gjort susen för nu funkar det att spela med tvn ikopplad :banana:

Normalt att känna sig nojig över att tandläkaren ska dra ut tänder på hunden?
Tror jag har tandläkartid dagen efter, får se om jag avbokar (som vanligt) eller om jag far dit... hatar tandläkaren.....

Ok, vad fasen går det ut på? Typ LAN modell gigantiskt? Jag är tydligen väck :angel:
Precis! Det största ideella LANet i Sverige. Och det äldsta har jag för mig. Men Birdie är så mycket mer än ett LAN, det är en familj, en gemenskap och en himla massa kärlek! :love: Vi brukar ha en hel del aktiviteter utomhus också, som hoppborg, klättervägg och "human fussball" :D Och så finns det sovsal, man får inte sova i hallen, en speciell arbetsgrupp jobbar med välmåendet hos besökare och crew.

Utan Birdie hade inte A funnits ;) Och utan dem hade jag inte klarat mycket av flytten efter sambons död. :heart

Usch då, fast å andra sidan ska väl egentligen inte klaga, var ju singel i 19-20år innan jag blev ihop med mitt X, som var min första, minns då att jag trodde att jag aldrig skulle hitta någon. Kanske hittar jag någon om 18 år? :rofl:
Äh vadå mamma och pappa trodde att jag skulle gifta mig med en häst.
Enda föräldrarna i byn som tvingade ut sin unge för att festa Hahaha

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 856
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 712
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025