Moder natur sa "god morgon" med denna vackra soluppgång, så fina färger nu när det är frost ute. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har medicinerat ena katten och sprejat de andra två med antistat. Måttligt populär hemma nu![]()
Med tanke på att jag råkade dra av en salva rakt i mitt eget ansikte så hoppas jag verkligen att "säker för djur" även inkluderar människorhoppas det inte är samma antistat som vi hade då jag jobbade för de tror jag inte var helt nyttigt![]()
Ja! Så nu kommer ingen stöta på mig igen
Ja! Så nu kommer ingen stöta på mig igen![]()
Oooh! Kanske ska märka om flaskorna med "anti-slem" och sälja utanför krogen i helgenNejdå, men du kommer att slippa sådana där som är klängiga!![]()
Kan man få en flaska innan fredag?Oooh! Kanske ska märka om flaskorna med "anti-slem" och sälja utanför krogen i helgen![]()
Det står förresten fel på hemsidan, det kommer inte vara på Fyrishov utan i allianshallen. Jag känner hela crew och kan en hel del om det är något du undrar om.![]()
Precis! Det största ideella LANet i Sverige. Och det äldsta har jag för mig. Men Birdie är så mycket mer än ett LAN, det är en familj, en gemenskap och en himla massa kärlek!Ok, vad fasen går det ut på? Typ LAN modell gigantiskt? Jag är tydligen väck![]()
Äh vadå mamma och pappa trodde att jag skulle gifta mig med en häst.Usch då, fast å andra sidan ska väl egentligen inte klaga, var ju singel i 19-20år innan jag blev ihop med mitt X, som var min första, minns då att jag trodde att jag aldrig skulle hitta någon. Kanske hittar jag någon om 18 år?![]()