Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att gå olyckligt kär i 10 år hoppas jag vi slipper, låter riktigt jobbigt :D
:up: Hoppas det :)

Kallt, halt och jäkligt idag.
Sitter i en datasal som inte är speciellt varm direkt, yay!
Bjöds alla fall på fika här idag, satt inte fel med en kopp varmt te.
Ja, det är kanske inte riktigt vad man vill, men ibland är det svårt att släppa känslorna och hoppet kanske?
Sitter själv hemma och är glad att jag inte jobbar idag, halt på vägarna..
Förvisso kallt här, sitter under två filtar och försöker värma mig.

Ja, det är kanske inte riktigt vad man vill, men ibland är det svårt att släppa känslorna och hoppet kanske?
Sitter själv hemma och är glad att jag inte jobbar idag, halt på vägarna..
Förvisso kallt här, sitter under två filtar och försöker värma mig.
Absolut kan det vara det.
Skönt och slippa åka iväg, hade inte haft något emot att stanna under täcket idag direkt.
Bilen stod dessutom ute så rutorna var ju tvärfrusna, jippie :grin:

Boxningssäck, är det bra träning för barn/ungdomar? Vi klurar på julklappar och fundera på det skulle kunna vara en bra...
Vi hade en i källaren, jag brukade gå ner och slå på den när jag blev arg, döpte den efter en klasskompis, behöver jag säga att jag inte gillade klasskompisen? :devil:

Pappa tog hand om hästen och så fixade de så jag fick följa med kusinen på krogen och till folkparken.
haha, min pappa frågade bara om det var fest och skulle förekomma alkohol, när jag svarade ja så sa han bara åt mig att ha kul :up:

Tar en backup på hemsidan, och ska skicka iväg en faktura via mail bara det är klart. Sen tror jag att jag ska sy lite :)

Absolut kan det vara det.
Skönt och slippa åka iväg, hade inte haft något emot att stanna under täcket idag direkt.
Bilen stod dessutom ute så rutorna var ju tvärfrusna, jippie :grin:
Min bil står också ute, hade förvisso motorvärmaren i men ändå var halva vindrutan fortfarande frusen...börjar fundera på om den är dålig...

börjar snart ha slut flyttkartonger :angel: men kläder och sånt borde jag ju kunna trycka ner i trådkorgarna som jag har i garderoben, dom är ändå mina så... hade två men de for ju såklart exet med, var skitviktigt vad HAN betalat men de jag hade betalat glömde han som väldigt lätt, för att inte tala om att jag hade typ 3-4 stora ikeapåsar innan vi flyttade ihop + några små, nu har jag helt plötsligt bara 2 små :banghead:

Min bil står också ute, hade förvisso motorvärmaren i men ändå var halva vindrutan fortfarande frusen...börjar fundera på om den är dålig...
Jag har garage, men det är så satans trångt att köra in och ut att jag föredrar att låta bilen stå ute. Ångrade det beslutet i morse dock :p
Motorvärmare måste jag skaffa en känner jag.

Vad irriterande det är att sitta i en datasal med en massa andra när det är någon som inte kan använda hörlurar, människan bara förutsätter att alla vill höra på vad det nu är personen tittar på.

börjar snart ha slut flyttkartonger :angel: men kläder och sånt borde jag ju kunna trycka ner i trådkorgarna som jag har i garderoben, dom är ändå mina så... hade två men de for ju såklart exet med, var skitviktigt vad HAN betalat men de jag hade betalat glömde han som väldigt lätt, för att inte tala om att jag hade typ 3-4 stora ikeapåsar innan vi flyttade ihop + några små, nu har jag helt plötsligt bara 2 små :banghead:
Vilken skitstövel

Jag har garage, men det är så satans trångt att köra in och ut att jag föredrar att låta bilen stå ute. Ångrade det beslutet i morse dock :p
Motorvärmare måste jag skaffa en känner jag.

Vad irriterande det är att sitta i en datasal med en massa andra när det är någon som inte kan använda hörlurar, människan bara förutsätter att alla vill höra på vad det nu är personen tittar på.
va skönt det är att inte behöva använda datasal längre. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 858
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 454
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 297
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 719
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur