Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår dåligt mentalt efter ett uppträdande med A som slutade i att vi båda grät. Fan vad det suger att vara helt ensam i föräldrarollen ibland...! :(

Aj min mun.
Där tanden satt tills i fredags är det ömt. Det är ömt i tandkättet på den sidan också, ända fram till framtänderna och den sidan av tungan känns konstig. Smakar konstigt i munnen.

Ringde min tandläkare som tyckte att jag bara skulle avvakta. Det var helt normalt läkningsförlopp för en så pass krånglig tand som den han tog bort sa han.
:cry:

I övrigt är jag less, trött och oinspirerad. Antagligen vanlig jul-blues, men ändå. Jag tycker ju jag klarar att förtränga julen rätt bra om dagarna och om kvällarna är jag så trött att jag inte orkar bry mig. Så varför mår jag såhär?

Fy va pinsamt... :o
De ringde från åkeriet, tydligen var det en liten postbil som körde på mig igår, utan att jag märkte det! :eek::nailbiting::eek:
Skulle visst ha hänt i en rondell inne i 40-område och postbilen (en sån där moppebil) inte fick stopp och körde på, de på åkeriet hade förklarat att det är inte alltid man känner allt 24m längre fram.

Nästan så jag funderar på om det klassas som "smitning" när det var jag som blev påkörd och sen inte märkt något och kört vidare. Gick bra tack och lov, en liten buckla på postbilen och lite trasiga lampor på släpet.

Lite synd att postbilen inte ringde åkeriet på plats (numret står tydligt på bakdörrarna på släpet) eller på annat sätt försökte stoppa mig... eller tänkte den att det inte skulle göra något kanske?

938673_1157644564266388_553530752_o.jpg

Snälla, ta det lugnt nu i vintertrafiken, det är halt på sina ställen så anpassa farten för att undvika sånt här. Kör med förstånd, så kan vi kramas i trafiken. :up:

Aj min mun.
Där tanden satt tills i fredags är det ömt. Det är ömt i tandkättet på den sidan också, ända fram till framtänderna och den sidan av tungan känns konstig. Smakar konstigt i munnen.

Ringde min tandläkare som tyckte att jag bara skulle avvakta. Det var helt normalt läkningsförlopp för en så pass krånglig tand som den han tog bort sa han.

I övrigt är jag less, trött och oinspirerad. Antagligen vanlig jul-blues, men ändå. Jag tycker ju jag klarar att förtränga julen rätt bra om dagarna och om kvällarna är jag så trött att jag inte orkar bry mig. Så varför mår jag såhär?
Ljuset? Det vänder väl på tisdag tror jag :) :heart

Jag må älska min karl något fruktansvärt mycket men fy vad jag helst av allt hade velat fira jul med min mamma och mina syskon istället för att vara med honom....... Låter jäkligt att skriva så men, men....

Aj min mun.

Tandköttet har nog inte läkt riktigt än, inte peta där med tungan. Får du också sköja munnen med koksaltlösning?
Det fick jag göra när jag hade opererat mig i munnen för att det skulle läka bättre, såg ut som en fyrkant i ansikten, var så svullet och ömt, minns dock inte hur lång tid det tog innan det lade sig.

Jag har svårt att sova när särbon är här, tur att han inte vill kramas hela nätterna! Hatar att sova under samma täcke och svettas och äckla sig på nätterna!

Ibland undrar jag om jag är knäpp, dom flesta jag pratat med det om älskar att sova sked :crazy:
Du och jag är lika i väldigt mycket, och eftersom jag inte är knäpp så är inte du heller det - bara så du vet... :p :D

Känner mig helt jävla överkörd/slutkörd. Varför är jag inte ett djur som kan gå i idé över vintern?
Koazzzzzz....
Imorgon tänker jag checka ut, sova till lunch, gå på massage och ansiktsbehandling, permanenta ögonfransarna och så ska jag UNNA mig en jävla göttig middag ute.
Öhm låter som livet som det ska vara rent allmänt :rofl:

Jag har svårt att sova när särbon är här, tur att han inte vill kramas hela nätterna! Hatar att sova under samma täcke och svettas och äckla sig på nätterna!

Ibland undrar jag om jag är knäpp, dom flesta jag pratat med det om älskar att sova sked :crazy:
Nej, jag kan lugna dig med att du är HELT NORMAL, jag är likadan. Jag kan tänka mig att krama lite och ligga sked en stund, men ALDRIG sova så en hel natt, det blir för varmt och jag svettas ihjäl. Likaså som jag sover bäst när det är kallt i rummet. :love:

Tandköttet har nog inte läkt riktigt än, inte peta där med tungan. Får du också sköja munnen med koksaltlösning?
Det fick jag göra när jag hade opererat mig i munnen för att det skulle läka bättre, såg ut som en fyrkant i ansikten, var så svullet och ömt, minns dock inte hur lång tid det tog innan det lade sig.
Petar inget. Är bara rädd att hela käken ska ruttna bort typ.
(heeeelt logisk rädsla, jag vet.....)

Jag ska inte skölja något alls. Men fuskar med Corsodyl som jag sköljer med morgon och kväll :o

Petar inget. Är bara rädd att hela käken ska ruttna bort typ.
(heeeelt logisk rädsla, jag vet.....)

Jag ska inte skölja något alls. Men fuskar med Corsodyl som jag sköljer med morgon och kväll :o
Inte skölja alls? Det va ju konstigt, man bör ju hålla rent då det rent teoretiskt är ett sår fast det är i munnen. Tror jag sköljde med koksalt morgon och kväll, men jag tror det inte är fel att hålla koll på det. Förvärras det så är det nog bra å kontakta dom igen, tror jag skulle avvaktat några dagar för att se vart det bär hän. Inte kul att ha ont.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 891
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 487
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 752
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Dalmatiner