Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska BTW bli otroligt roligt att träffa dig med! Det är några år sedan sist nu!
Ja och jag är precis lika livsfarlig och skrämmande och obehaglig fortfarande (ja jag brukar ju få dom titlarna här på buke emellanåt) :angel: så allmänheten varnas. :devil: :p

Här är minst +5 (inte varit ute på ett par timmar) och dimma så lugnt på halkfronten nu -men fryser det på blir det inte roligt.

Lunchdags dessutom, och vad tror ni står på menyn idag? ledtråd: Skolmatsal och juletid. Gröt såklart! ....:meh:

Ja har tack och lov hiss så man slipper bära TV:n upp för några trappor :D

Då ska jag se till att laga god middag den dagen!
Tack gode gud för det, den är tillräckligt tung för att få upp på väggen på två man.

En kompis till mig jobbar också med betongväggar, han klipper dom i små-små bitar. :p
Taskigt :mad:

Det går knappt att borra i dessa väggar :devil:

Har aldrig varit med om några så jäkligt hårda väggar som dessa! Men antar att man måste ha stenhårda väggar när det är 16 våningar högt hus?
Det konstruktiva har jag dålig koll på... Men sen beror det ju på vilken typ av vägg det är, jag jobbar med sandwichväggar :p

Tur jag har en kanonbra handläggare på FK när jag klantar till mig i deras system :)
Ringde och kollade om det verkligen stämde det jag lyckats med, vilket det ju ite gjorde då..
Min hjärna funkar visst inte ens med en halvliter kaffe i sig..

Blev lite åksjuk efter maten, mår lite illa. Nyss satt mig på tåget i Mjölby som går om tio min. Nu kom det såklart nån som äter korv som luktar hur mycket som helst = jag mår ännu mer illa :yuck:

Fick en telefon kl 09 idag från en blomsterbutik i stan som ville komma med blommmor till mig. Just nu anlände en fantastisk grupp i en underbar stor vit keramikskål och ett gulligt kort från en av mina bästa väninnor. Hon ville bara muntra upp mig av ingen särskild anledning alls. Sämre start på dagen kan man verkligen få.:heart

Jag skall se om jag kan få till en bild men jag är hopplöst dålig på på att lägga upp bilder.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 908
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 492
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 303
R
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i... 4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 757
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka