Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa ska inte ha nåt som går med motor eller ens snurrar runt. Hur j*vla lat får man bli egentligen?Som exet då som tyckte att bilen funkade såååå bra, fast femman ville inte i och krånglade ibland. Jag tyckte ju att han kanske borde kolla upp det. Exet tyckte att det var bättre att vara lat med motivationen att man inte petar på något som funkar perfekt
Växellådan skar någon vecka senare, hade han brytt sig on att kolla hade det räckt med att fylla på växel låda vätska (?). Nu blev det skroten i stället och min stackars far fick ordna fram en tredje bil, gratis, på lika många år för att exet är för lat att ens göra minimum på bilarna.
Jag har också en lazy day, pimplar kaffe, tittar på lyxfällan framför brasan och ska fortsätta städa bombnedslaget och försöka få undan mera grejer härinne så inte hemmet liknar en lagerlokal / återvinningsstation / loppmarknad. Tavlor som inte hängt på väggen på 20+-år, böcker som inte är lästa på lika länge och cd-skivor som kommit hit tillsammans med annat och jag aldrig kommer att lyssna på samt asgamla ärvda fotoalbum där jag inte känner igen en kotte får gå bort.Jag har en lat dag idag, läst, druckit latte och ser på alpint. Jag tror jag skall fortsätta med det.![]()
Vissa ska inte ha nåt som går med motor eller ens snurrar runt. Hur j*vla lat får man bli egentligen?
Tur du är fri från exet iallafall för en sån människa tillför absolut ingenting.
Ha så kul ikväll!Mamma ringde nyss och sa att A har fått stora, flammiga, kliande utslag på överkroppenska åka förbi med antihistamin innan jag cyklar till julbordet. Vi hörs i natt vänner!
![]()
Har skrivit ett mail till Cellbes och klagat lite. I deras måttabeller står det för kvinnor "Normal längd: 164-172", "Kort längd 156- 164" För män står bara klädstorlekarna. Ännu en gång får man veta att som kvinna är man bara "normal" (hatar det ordet) om man faller inom vissa mått. Ifrågasatte om vi som är över 172 inte klassas som "normallånga", påpekade också att de bidrar till att öka på den galna utseendehets som redan finns.
Var en sväng till ica idag också, stod en i personalen och sålde räkor. Fick frågan om jag inte skulle ha lite räkor idag. Svarade nej tack, inte idag. "Men det är ju just idag de är billiga"![]()
Just ja, det var DU! Jag tänkte idag på "den-där-bukefalisten-som-bor-i-Kungsbacka" när jag var på Hällingsjövägen 51 vid Skanskas bygge och levererade.Det var jag
Och inbjudan att träffas gäller när du har tid ÖVER och känner dig sällskapssjuk. Inte ett tvång![]()