Oh, hoppas hoppas. Jag vill att snön ska töa bort och isen... eller tja främst isen.Ok... för någon timme sedan var det -11 grader, nu är det -3,5...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oh, hoppas hoppas. Jag vill att snön ska töa bort och isen... eller tja främst isen.Ok... för någon timme sedan var det -11 grader, nu är det -3,5...![]()
Jag håller med dig ,har +1 men vi skulle få mer snö på fredag,så det får bli däckbyte i morgon (kollade vädret innan jag kollade verkstadsdomkraften som ligger nerpackad efter flytten)Oh, hoppas hoppas. Jag vill att snön ska töa bort och isen... eller tja främst isen.
Ja, det är inte fel att va på den säkra sidan, men de pratar om att de ska bli kallare, så vi får väl se.Jag håller med dig ,har +1 men vi skulle få mer snö på fredag,så det får bli däckbyte i morgon (kollade vädret innan jag kollade verkstadsdomkraften som ligger nerpackad efter flytten)
TYYYYYYYYYYYST!!!!!!Vi har 18 grader varmt nu innan solen gått upp. A sover, mormor barnvaktar och jag ska gå på Bodybalance![]()
God natt och krya på dig.Äntligen "fått" lägga mig. Imorgon är en ny dag. Och jag tänker inte vara sjuk mer efter inatt!!
Så god natt till er andra!![]()
Säger detsamma. Vill absolut inte ha kyla, snö och isNeeeeeeeeej....![]()
![]()
![]()
Enligt Smhi verkar vintern ha kommit nu och efter nyår blir det minusgrader på riktigt här... brrr... längtar inte tills kylan dock...Säger detsamma. Vill absolut inte ha kyla, snö och is![]()
Enligt Smhi verkar vintern ha kommit nu och efter nyår blir det minusgrader på riktigt här... brrr... längtar inte tills kylan dock...
*har inte somnat än*jag avskyr allt som har med vinter och kyla göra. Enda som är positivt då är julen och att sonen fyller
Godnatt, sov gott![]()